Vitamin BIBIR - Rawat Bibir SENSITIF



Anda mengalami:

❥❥ Bibir KERING
❥❥ Bibir MENGELUPAS
❥❥ Bibir PECAH-PECAH
❥❥ Bibir SENSITIF
❥❥ Alahan pada sesetengah lipstik
.
Vitamin BIBIR by ELISS adalah PENAWARNYA.
.
Coretan Pengasas:
===============
"Saya dan ibu sentiasa bermasalah jika mahu memakai lipstik. Bibir kami cepat kering, menggelupas dan ada ketikanya kering melampau sampai berdarah. Jadi, kami amat berhati-hati memilih lipstik. Dengan peluang yang ada, saya tidak ketinggalan mencipta formulasi VITAMIN BIBIR yang sesuai untuk masalah yang dihadapi oleh saya dan ibu. Saya percaya ramai yang alami masalah seperti kami di luar sana..
.
Vitamin BIBIR by ELISS kaya dengan vitamin dan diperhebatkanlah dengan Cocoa Butter. Seperti yang sedia maklum, Cocoa Butter adalah satu bahan yang boleh melembapkan kulit. Oleh itu ia merupakan bahan yang pastinya menjadi pilihan saya bagi menghasilkan formula yang sungguh ajaib ini. Tiada lagi masalah kulit bibir yang kering. Apa yang menakjubkan lagi, ia sungguh menyerlah bak memakai lips gloss tapi masih mengekalkan gaya natural seseorang. Warna yang mengikut suhu badan ini sangat sesuai untuk semua wanita. Bahkan lelaki yang berbibir hitam dan kering juga boleh memakainya untuk rawatan bibir. Tapi oles di rumah jer.. kut nanti keluar rumah berlipstik ramai pulak wanita yang tergoda.. smile emoticon
.
Apa lagi yang dibongkar?
.
Jika anda seorang yang suka berlipstik dengan warna-warna yang boombastik, terutamanya lipstik pensil.. kadang-kadang ada antaranya yang akan membuatkan kulit bibir mengering. Apa yang anda perlu buat? Hanya sapukan Vitamin BIBIR by ELISS ini terlebih dahulu dan oles lipstik yang berwarna lain di lapisan atas. Dengan cara ini, bibir anda kekal lembap terpelihara dan yang pasti warna akan kekal lebih lama sehingga 12 jam. Jadikan Vitamin BIBIR by ELISS alas bibir anda sebelum mengoles lipstik lain. Its Amazing... dan saya sangat berpuas hati dengannya. Saya ingin anda juga merasainya.." - Pn Sally, Pengasas ELISS.
.
10 faktor kenapa kami syorkan Vitamin BIBIR by ELISS:
► Berdaftar dgn KKM. (No KKM: NOT141004302K)
► Mesra SOLAT
► Bahan2 Natural
► Formulasi Khas untuk BIBIR SENSITIF
► Mengekalkan kelembapan 24 jam
► Warna merah jambu yang kekal sehingga 12 jam
► Menaikkan seri wajah
► Tahan lama. Penggunaan sehingga 6 bulan.
► ALAH MEMBELI, MENANG MEMAKAI.
► 100% yang membeli PUAS HATI.
.
Nak dapatkan VITAMIN BIBIR by ELISS dgn harga PROMOSI?
.
=======
✆ WHATSAPP "LIPS" ke 0176577881 sekarang.
✆ WHATSAPP "LIPS" ke 0176577881 sekarang
✆ WHATSAPP "LIPS" ke 0176577881 sekarang
=======
p/s: Promosi sangat TERHAD. Hanya yang whatsApp shj yang dapat harga promosi. Jangan lupa code "LIPS" utk dpt harga special.


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops