Coretan pagi Selasa

Balik beraya hari tu... ramai yang tanya.. Apa rahsia kejayaan Sally ..??? 
.
Sally cakap.. "saya belum berjaya sepenuhnya.. masih lagi berusaha..." Dan dalam mengejar kejayaan... sy tidak pernah berhenti seketika... saya akan berjaya bila semua Family ELISS berjaya... Saya set matlamat yang satu.... saya tiup semangat yang sama utk family saya.. dan kunci kejayaan adalah ILMU. Setiap orang yang saya jumpa... saya serap ilmu dalam diri dia.. saya tak pernah stop utk belajar... setiap individu ada keistimewaan dan kebolehannya... saya cuba sedut sebanyak mungkin... i am good observer... sy perhati, sy analyze, sy tapis, sy store yang terbaik... Ilmu ada di mana2... setiap peluang yang ada sy grab cepat2 supaya sy bleh jadi yg terawal... 
.
Dan... saya tak pernah paksa orang berbisnes... Orang yang nak berjaya.. pandai cari peluang... orang yg byk alasan, peluang depan mata pun buat tak tau jer... orang tanya dan minta peluang.. sy tunjukkan jalan... nak borak.. kita borak.. nak kawan.. kita kawan... nak bisnes... kita serious berbisnes.. tak kira keluarga, saudara atau teman2... yang berani untuk perubahan.. kita bawa bersama.. yang beraksi sebagai pemberat.. kita lepaskan dalam air supaya kita bleh berenang ke permukaan dengan selesa...
.
- Pn.Sally, Pengasas ELISS. 


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops