Angan Angan Mat Jenin



Saya suka gambar ni.... Nampak tak kemewahan yang dikecapi tapi still berkain pelekat jer posing tepi kereta2 yg menjadi kegilaan Sabri Nadzri​... Hmmm.. maybe sy akan post gmbr pakai baju kelawar kut klu dah berjaya macam dia satu hari nanti... wakakaka... sbb sy tak suka pakai kain batik... hahaha... 

Saya tak kisah aper org nak kata... dia pun sama... janji rezeki Allah itu pasti pada yang tak pernah jemu berusaha mempertingkatkan diri mencari rezeki dan dpt kebahagian hakiki... Anak2 dia kecik lagi.. same with me.. kenapa dia boleh.. dan kenapa tidak kita??.. dia bermula spt kita juga... 

Sally slalu berangan... org cakap LEO suka berangan.. tapi Sally akan pastikan angan2 ku bukan angan2 mak jenin... saya tak nak jatuh duk tergolek bawah pokok kelapa... saya nak berada di persisiran pantai... relax n chill with hubby sambil minum air kelapa dan anak2 main depan mata... OK tak angan2 saya...

InshaAllah... opsss... Dhuha dulu semua... jap lagi kita sambung lagi... Family Eliss... jgn lupa Dhuha ok.. itu kunci rezeki kita.. 



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops