Coretan di malam hari

Bila produk dah bergerak dengan sendirinya... kita yg control masa kita... on of my Stokis semalam... announce je Sale Eliss dan tinggal no acc kat wall FB coz dia busy duk open house... tgk2 duit masyukkk.... cek wasap... byk giler order... alhamdulillah...

Sally pulak... happy2 jual Awah nasi kerabu.. Eliss tetap jalan... bila produk dah dapat keyakinan customer... mereka yg dtg cari... kerja stokis/agen/pengedar pun semakin senang.... Sally pun leh ler masak2... hahhaa...

Maaf ler yer... bukan sy ni tamak.. Dah Pengasas ELISS.. tapi still nak jual2 lain... tapi... bisnes is my hobby... kalau dapat jual tu rasa nikmatnya... kdg2 untung RM10... tapi g COD kat KLCC... minyak lagi.. masa lagi... parking lagi... tu lum masuk duit shopping bila ternampak kasut.... huhu.... untung ke mana.. modal ke mana... yg penting aku jual... wakakaka....

then lagi satu.. masak memasak tu sgt2 saya suka... padahal spend time layan fb ads utk customer Eliss lagi masyukkk... tapi sy nak jugak buat kerja remeh temeh memasak dan packing Awah Nasi Kerabu dan menerima tempahan makanan lain... sebab apa??? sebab sy minat... sy suka masak.. kdg2 kul 4 pagi dah kena bangun kalau org tempah nasi 100 pax.. untung tak seberapa... tapi saya suka.. saya minat memasak... maafkan lah saya... huhu...

jgn ler dengki saya.. saya jual awah nasi kerabu jer pun... dah ada sok sek sok sek kt blkg... saya cakap alhamdulillah.... ada juga aktiviti anda yg bleh gugurkan dosa saya... Aminn...

Selamat malam semua... maafkan saya dari hujung rambut hingga hujung kaki..


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops