Eliss Tropical Collagen Selamat Untuk Pesakit Kencing Manis


BACA SEKEJAP. HADIAHKAN PADA IBU DAN BAPA ANDA
===============================================
Anda/Ibu/Bapa/Kawan ada tanda2 kencing manis or Memang ada kencing manis.. dan takut2 untuk mencuba produk collagen di pasaran?


Orang kencing manis pun nak gebu jugak.. nak sihat dalaman jugak kan...
Collagen ELISS bukan seperti Collagen lain di pasaran.
Hanya 11 kalori sahaja/sacet. Kami hanya bagi PATI collagen yang terus ke dalam mulut dan tiada bahan pemanis lain yang tidak diperlukan.


Kenapa Collagen lain manis dan tinggi kalori?
Sebab untuk hasilkan rasa yang sedap... rasa manis bila dicampur dengan air... Collagen ELISS hanya bertindakbalas dengan air liur anda dan dituang terus ke dalam mulut. Rasa buah2an yang sedap tanpa perlu pemanis tambahan yang berlebihan.


Selamat ke untuk Pesakit Kencing Manis??
==================================
Sangat Selamat kerana ia mengandungi Acerola Cherry Extract.

Sejenis buah merah cerah, lembut, dan berair, kaya dengan pelbagai vitamin & mineral, terdapat lebih 150 jenis unsur-unsur nutrien serta kandungan anti-fungus yang kuat. Acerola dikenali kerana kepekatan tinggi asid askorbat atau Vitamin C, bertindak sebagai antioksidan dan pengawet.
Di antara khasiat dan kebaikan yang terdapat pada buah Acerole Cherry ialah:

Acerola Anti-Kanser
================
Pelindung Radiasi Nuklear. Dr. Atsuo Yanagisawa, M.D., Ph.D., dari “the Japanese College of IV Therapy” telah membuat kajian ke atas para pekerja Fukushima yang mengendalikan pembersihan runtuhan-runtuhan yang tercemar radio-aktif selama 5-6 minggu. Sebelum memasuki medan tercemar radio-aktif, sebahagian dari para pekerja diberikan dos pra-rawatan 25,000 mg vitamin C dan anti-oksidan lain seperti asid alpha-lipoik dan vitamin E. Kesannya, kesemua mereka terlindung dari kerosakan DNA dan risiko kanser.


Acerola Untuk Diabetes. 
==================
Kajian juga menunjukkan bahawa "asid chlorogenik" di dalam Acerola membantu mengurangkan kadar gula dan mengawal tahap glukos dalam darah pada pesakit Kencing Manis “Jenis-II diabetes mellitus.”


Acerola Untuk Perut, Usus, dan Hati. 
=============================
Acerola mampu menyembuhkan masalah perut dan usus; seperti gastrik, sembelit, cirit-birit, muntah-berak, dan organ hati yang kurang sihat lemah atau hepatitis.


Acerola Untuk Kesihatan Jantung dan Pencegah Arteriosclerosis. 
====================================================
Unsur-unsur anti-oksidan yang terkandung di dalam Acerola, seperti bioflavonoid dan carotenoid, membantu merendahkan tahap kolesterol LDL (kolesterol mudarat) di dalam darah dan mengurangkan kesan “arteriosclerosis” (saluran darah arteri mengeras, tidak anjal). Anti-oksidan jenis ini juga membasmi mana-mana anasir kanser dan melindungi kulit dari sebarang jangkitan atau menjadi berpenyakit. Acerola boleh di anggap sebagai tonik kesihatan untuk organ jantung dan saluran-saluran darah ke jantung.


Lain-lain Khasiat Acerola. 
====================
Acerola membantu menghasilkan hormon melatonin, iaitu hormon yang bertindak sebagai anti-stres. Manfaat lain termasuk mengurangkan gejala menopaus; seperti keletihan, kesakitan payudara dan gelodak perasaan mudah marah.


So... hanya dengan COLLAGEN ELISS... anda bukan sahaja memperolehi kulit sihat, cantik dan gebu malah kesihatan dalaman juga.

ELISS TROPICAL COLLAGEN .. Tiada yang lain sehebatnya.
Cuba sendiri baru tahu...

Hanya perkataan WOW yang anda mampu katakan.




Sebab... ia memang HEBAT.


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops