Macam Mana Tak Nak Kulit Kering Semasa Menunaikan UMRAH?

Layan Testimoni orang baru balik UMRAH.. Memang kalau ke Mekah dan Madinah cuaca nya agak kering... kalau sekrang maybe berangin dan sejuk... last year pun Sally pergi hujung bulan 1 gitu mmg keadaan agak sejuk dan berangin... dan lepas tu cuaca bertukar panas menjelang pertengahan bulan Feb gitu... So, dalam keadaan cuaca mcm tu.. memang Sally bawak Serum dan pakai serum sahaja... Customer yang baru balik umrah ni pun dia akui.. serum ELISS buat dia selesa sepanjang di sana. Tidak kering kulit... Sally sangat sarankan serum ELISS bagi mereka yang nak ke negara2 sejuk or yang panas dan kering. 

Ingat dulu pergi korea pun, mmg serum jugak ku sapu... dlm keadaan sejuk dingin salji sampai merekah kulit muka dan pecah bibir kawan lain.. tapi Sally maintain jer dengan serum. So, bagi yang nak travel tu... Sally sangat sarankan u ols bawa serum bersama. Its proven.. Jgn dah pergi sana.. dah kering kulit... baru teringat dan menyesal tak dengar nasihat Sally ni sudah... Highly recommended.

Masa gi umrah tu pun.. kat tapak kaki dan tumit kaki pun Sally sapu sebab untuk mengelakkan rekahan tumit. Serum ada sedikit pewangi.. oleh sebab itu semasa dalam ihram tak boleh pakai.. dah selesai umrah then baru pakai yer... Masukkan dalam bag sandang... Sangat selesa.. Kalau sapu Vaselin pun boleh.. ramai yang bawak vaselin.. tapi agak berminyak sikit... Serum ni menyerap terus... sbb tu ia lebih selesa. Cuba sendiri baru anda tahu kehebatan dan mujarabnya serum ELISS.

Layan testimoni orang baru balik UMRAH ni.... :)



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops