Tetiba aku gila kejap...

Malam ni aku tak berapa nak betul.. cam giler-giler sket.. Mata tak nak lelap lagi.. lepas aku godek2 blog kesygan ku ini..  Bukan aper.. dah bertahun duk guna background yg sama.. Boring gak yank.. So.. tak der mende nak buat.. Aku guna ler kepakaran programmer ku.. dan kepakaran design ku.. untuk mencantikkan blog aku ni.. (cantik ke jah oiii???) Saper kata cantik angkat tangan.. buat-buat angkat ler.. bukan aku nmpk pun.. dah lepas design tu... aku nak gak ler post sumthing...

Pening jugak kepala aku tau...memikir-mikir apa yang patut aku tulis...sambil tu sempat lah jugak aku buat-buat pose sambil mengigit jari gittew... Sambil2 posing.. sambil2 gigit jari... aku duk layan Jangan Tido Lagi.. adlin aman ramli dgn 3 hero malaysia.. isu tak ler best sgt.. so aku pasang telinga jer.. tangan menaip kat sini.. Adelina dah lama terbongkang... Aku je mata tak nak tido lagi...

Haa... korang tu.. tak leh tido jugak ke?? Kalau nasib sama dgn aku.. meh ler layan blog aku yg mmg ntah aper aku merepek ni.. 1stly, aku nak tanya korang.. ok tak design blog aku untuk tahun ni? Aku pilih pink jugak... nak wak gano... mmg favourite kaler aku tu.. ala-ala ladies gitu.. boleh ler kan... tapi awas.. jgn tiru atau ciplak hasil kerja aku.. hahaa.. perasan ler plak kan... saper ler nak tiru?? hahahaa


Aku rasa terharu sebab you all sudi juga masuk blog aku yang ala-ala mengarut tahap dewa ni... lagi tak bermoral ini.... tapi, aku ingin mengambik kesempatan untuk mengucapkan terima kasih tak terhingga kerana menyapport aku a.k.a Sally, dari mula aku bukak blog, sampailah aku dah beranak ni. Insya allah, selagi laptop aku berfungsi.. selagi tu ler ada tatapan utk korang... aku akan update lagi dengan penuh sensasi.. tocey...tocey....

Hahahhaaa... poyosss siot... ok ler.. nak tido dah... Gud Nite u olss...  jgn lupa baca doa nak tido ok...

adiosss... wassalam..


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops