Result Final Exam

Hari ni hari bisu ku. Memandangkan pipi tgh bengkak, kurangkan bercakap... so, aku tetiba jer rajin menghapdate blog aku yang disukai ramai ni.. Ramai ke?? 9 followers jer... hahaha.. korang ler.. baca jer tau.. tapi jadi follower tak nak.. skali aku hupdate.. hit aku naik beratus gak.. tapi bil follower tak naik2.. huhu.. tak per laa... korang kan secret admire aku.. hahahaa... Kalau aku tak hupdate blog aku ni.. ader plak yang  ber'message'han dan berinbox dgn aku.. pujuk2 suh hupdate.. dan setiap kali itu.. bila aku nak update, aku teringat kat orang ittew yang malas nak hapdate blog nya tapi tanpa segan silliew mengerah diriku ini supaya hapdate blog dengan cerita-cerita sensasi untuk kepuasan dirinya ittew? Ciss kau bedebah!!! Adakah ini namanya keadilan? Adakah Parti Keadilan menang pada election kali ini.. (ehh.. tetiba jer plak... huhuhuuu...) yg tu.. no komen.. kita tgk ler nnt follower saper paling ramai... Yang pasti.. boleh kah kita suruh orang lain update blognya tapi kita sendiri lebih rela tidur, makan pau, ngumpat kat fb, main kucing dan memerintah laki keluar rumah gi cari goreng pisang? hahahaa.. klu bab melalut jer bg kat aku....

Tapi.. nak habaq ler ni.. style aku jap english.. jap melayu.. yang melayu nyer lintang pukang ini.. style ler konon kan... tapi bukan aper.. ada gak yg bertanya.. suka hati aku ler.. blog aku... korang baca jer laa.. time aku rajin tu.. konon nyer nak improvekan bahasa penjajah tu ler.. ada gak yg grammer ke laut... ada aku kesah.. at least i try.. hahaha... korang baca nak gelak ke.. nak menangis ke.. suka hati ler... yg aku tahu.. korang singgah lagi kat sini nak tgk bini sabri ni punya blog.. aku tahu.. korang suka baca.. kan..kan...kan...

So.. berbalik kepada perkara pokok kita... nak citer result exam.. tapi corner jauh sgt... bukan aper.. nnt korang kata aku riak awal2... bukan ler niat nak riak.. tapi nak bg semangat dan pedoman kat kwn2 lain.. Yeeeehaaa.... ari ni abes lah sudah perjalanan pengajianku untuk sesi Master... tgu konvo date jer laa.. YES... dah grad Master dah aku.. grad MONSTER mmg dah lama dah.... Camano result aku?? Alhamdulillah... Aku scored all A's in the exam.. Syukur alhamdulillah... So.. brapa CGPA?? Hahaha.. cam agak riak tak klu aku letak CGPA kat sini??? tak yah ler tahu .. kut ada nnt yang muntah hijau.. hahaha... riakkk dowwhhhh.... Tadi.. tgh sakit2 gusi (coz gigi dah cabut).. Kak Roy BBM aku bgtau result dah kuar.. terus ler login portal.. Terperanjat gak makkk.. nokk oiii... tak sangka plak.. Coz paper strategic mgmnt tu mak tak yakin sgt.. aleh2.. rezeki... berbaloi mak study smpi ke pagi.. Oleh kerana kegumbiraan yang tidak terkata.. aku sudah menghapdate status FB ku dgn kejayaan yang aku raih.. ramai ler jugak.. member2 yg 'like' status ku itu.. macihhh... yg ucap tahniah..etc..etc.. pun x kurangnya.. macihh berbillion-billion.. yang mintak belanja pun ada... tu kategori yang nak melantak jer la tu.. hahaha.. tapi dat one yg aku terlebih syg ler.. hehehe... yg hanya baca tak wish tu.. nama dia 'kwn dlm selimut'.. pun ada... betul erk?? hehehe... tak per laa.. yg pasti aku tahu ramai yg menyayangiku... all my 'bra' fren... bukan aku mencarut ni.. tapi yg kwn2 ala-ala bra ni... which is close to my heart and support me all d times... (aku anugerahkan korang kawan bra aku).. thanks babe and bros... i love u sooooooo much..

So.. aper lagi... tak sabar nak update RESUME.. opsss.....


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops