Yes... dah abis segala exam..

Hari ni last day aku masuk ke kelas untuk ambik exam.. yeehaaa... no more exam.. abis sudah.. tinggal satu jer lagi assignment yg belum siap.. satu-satunya asignment yang menghalang kemerdekaanku... pastu.. aku merdeka.. tgu konvo jerla... "nak sambung lagi ke babe?", tanya kawan aku... kah...kah..kah..... aku gelak besar jer la.. yang ni pun nak terkentut tak sempat ada ati nak sambung phd.. lek dulu ler... bersuka ria dulu.. kuruskan badan yang makin mengembung ni.. pastu.. buncitkan badan... kasik adik kat si adelina tu ke... (amin.. mudah2an rezeki dipercepatkan) cewaaahh.... cam dah sedia jer cik sally kita ni.. hehhe.. bukan aper.. baju2 pegnen dlm lemari tu dah memanggil2 aku suh dipakai... tak sabar lak nak buat pesen show kat opis dgn baju2 pegnen.. hahahaaa....

melalut plak mak yer... so, skrg ni aku nak menghupdate blog aku yang kejap timbul.. kejap tenggelam ni... lepas ni moga2 semakin rajin ler aku memblogkan diri... ambooiii.. sejak dah abis buat master ni.. makin power grammer BM aku.. mak tukar style nokkkk... kasik korang tersengeh2 baca... simple and easy... cewah.. sekejap magris... sekejap melayu... anjakan paradigma ler sgt...

lepas exam tadi, aku tak membuang masa byk.. menghambakan diri kat Fitness First selepas 4 hari jadi tuk pekong kat bilik study.. release tention babe.. 4 jam tadi... jap lagi aku citer utk pedoman.. eh.. lebih pada info ler.. bg saper2 yg nak join FF. Tak dapat komisyen punggg.. tapi aku suka nak share ngan koranggg... tunggu keyy.. lepas maghrib aku blog lagi.. tgh rajin ni... hehehee....


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops