Tabiat mengupdate status pesbuk dan foursquare

Pesbuk ni mmg berantu aku rasa.. setiap pagi nak kena update.. setiap masa aku nak update.. klu bleh nak g ukk ukk pun nak bgtau d whole world.. hahahaha.. tapi best kan.. bila skali update.. ada jer yg like.. ada jer yg komen.. tu tandanya.. kita ramai kawan.. ramai yg suka.. hehhe.. perasan lebih plak.. coz aku suka korang jugak...

Selain status pesbuk.. aku gak suka check-in tru foursquare kat mana-mana jer aku pergi.. secara tak langusng hubby pun tau mana aku berada... pastu.. sajer jer nak bgtau kat dunia aku berada kat satu2 tempat.. hahhaaa... yg paling tepat lg... nak collect point kat foursquare tu.. wpun aku tau.. point tu x leh pun nak tukar dgn voucher pembelian parkson ke isetan ker... huhuuuu..

Klu korang perasankan.. hahhaa... takpun lebih tepat lg.. klu korang follow status pesbuk aku... tak lain dan tak bukan.. pasal kerisauanku dgn tahap ketumbesaran badan aku ni.. yg makin kembung... check in pun kat fitness first.. kat mayfair.. pastu citer baju tak muat.. citer diet.. citer aper ler yg berkaitan... Hari-hari aku update kat pesbuk aku, yang aku agaklah depressed kerana body aku dah naik. Tetapi, dalam masa yang sama aku juga akan menghupdate pesbuk aku dengan macam-macam benda yang aku lantak tanpa rasa bersalah...pagi aku masak mee goreng letak udang.. ayam ... bagai... masak nasik kerabu... masak spaghetti.. masak nasi komok.. masak nasi lemak... Tengah hari...aku g makan sup bawah jambatan.. makan kedai kak mah tom yam.. makan tu.. makan ni...  pastu aku makan dinner dengan lauk yang berjenis-jenis... maklum ler.. isteri mithali.. jaga perut hubby... So, apakah maknanya semua ini? FF ker aper ker.. klu aku tak tukar corak pemakanan aku ni... camno.. saper nak jawab bang oiiii.... Tapi sekurang-kurang nyer.. ada gak ler calori yg terbakar.. drp masuk jer... tak bakar2 pun kangggg...

Kelas gitu jahhh oiiii... aku berazam.. akan makan seadanya.. coz trainer aku ckp.. aku bleh mkn nasi sekali sehari.. coz kut tak daya nak xcercise ptg tu... mlm lak jaga sket.. pagi plak.. ala kadar jer laa.. janji makan... wokayyy guys.. aku nak g makan subway yg beli ptg tadi tak mkn lagi... hehehhee... daaaa..



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops