Musang King Punya Pasal

Perghhh... aku sendiri pun tak percaya.. benda Allah ni bleh masuk kat mulut aku.. seharian aku duk berkurung kat bilik metelaah pelajaran.. cewahhh... pastu, Rosli call ckp durian dah sampai.. Aku terus suh hubby oergi ambik kat opis.. Katanya durian Musang King... RM11 sekilo.. aku beli 5 kilo bersamaan dgn 2 biji Musang King...

Musang King ni disebut2 oleh haikal sejak minggu lepas. Berair gak mulut aku dgr.. cam nak mencuba tapi takut.. buah yang aku rasa tak mungkin aku masukkan ke dalam mulut aku.. akhirnya Musang King dah menewaskan aku.. Hubby bawak balik jer.. dia terus ngap.. dan aku.. ala malu-mulu kucing pada mulanya memasukkan secubit durian dalam mulut.. Tak tau nak ckp rasa apa.. rasa durian ler kan... hubby terus membuka setiap belahan durian... katanya cari Kucing Tidur (istilah yg digunakan untuk seulas durian yg besar dlm satu lurah durian)... macam-macam ler kan... klu dah durian tu.. durian jer laa... ada musang ler.. ada kucing ler... tak tau mana dapat nama2 tu... pastu aku masukkan sebiji.. mmmm... it's yummy... rasa muak.. rasa sedap.. tapi aku terus masukkan sebiji demi sebijik ke dalam mulut.. sehingga ke biji yg ke 5... perghhhh... rasa nak muntah lak... lepas tu rasa dah tak leh nak buat assignment... durian dah kat tahap dada... nak muntah jer.. panas satu badan.. tadi aku dah minum air dr kulit durian tu.. hubby kata petua kut panas badan.. tapi still... rasa sesak nafas pun ada..

So, when is the 2nd round of durian.. entah ler.. tak ler rasa fanatik sgt.. takut pun ada.. coz dah sesak nafas ni.. maybe nxt time.. klu seulas dua boleh ler...

Tgk gmbr durian Musang King ni...:









U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops