Result 3rd Sem....OK

Hari ni mmg busy giler... Dari pagi aku rushing merempuh traffic jam yang menggila di Lebuhraya Duke... MRR2... dan akhirnya selamat sampai ke Bangi. Sesampai kat Bangi, meeting tak start lagi coz vendor plak sesat.... mmm.. ok ler... melawat teman2 lama jap... Kak Sarah.. Kak Ina.. Dila.. Kak Wan... and.. etc..etc...

Busy with office duty hampir aku lupa ari ni result exam kuar... huhuuuu.. tu pun lepas dapat BBM dr Kak Roy... aper la aku dpt?? Coz masa exam tu kepala aku tgh biol dgn pelarian bibik yang ngok itu...

Lepas meeting di Bangi, aku drive balik KL.. agak jam jugak.. smpi ofis pun dah hampir pukul 3. Try nak bukak website UUM kat office tapi cam lembab plak... tak per lah.. cek kat umah jer.... then aku ke level Pn Nilam... discussed pasal maid from Aceh katanya... klu ada rezeki aku.. maid akan tiba seminggu lagi... gamble je la.. cost pun around RM4000++. Tapi nak kena buat permit .. fomema bagai sendiri... insyaAllah everything will OK.

Lepas disscused pasal maid.. we move to aktvt Puspanita plak.. plan nak buat treasure hunt... KL - PD. Sounds gud.. happening... will work on it...

Hari ni balik lmbnt lagi coz nak kena siapkan design brochure SVC.. dah le balik lmbt.. jam jugak... mmg hari jam sedunia ler... sampai umah jer.. terus bukak internet... bukak portal UUM.. intai2 result..

Akhirnya... Result exam hari ni buat aku tersenyum...alhamdulillah... dgn study ntah ke mana.. otak pusing.. masalah bibik ngok yg lari masa aku nak exam.. Aku dpt 'A' law... Corp finance yg buat smpi kul 5 pagi pun dpt 'A' jugak... alhamdulillah.... CF tu paper yg aku takut sgt... Managerial Eco.. yg jawab ntah apa-apa ntah... dpt B+... oklah tu... hehe.... ready for new sem.. another 2 sem to go.... cepatla abiss....


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops