Selesai Sudah Urusan Trip ke Bandung

Hampir 2 minggu aku pening nak kumpul orang nak gi Bandung under Puspanita BSN, akhirnya hari ini segalanya selesai. Bukan mudah nak kumpul orang nak gi trip ni. Ada yang daftar pastu last minit tarik diri ler.. jenuh aku nak cari orang baru. Last mangsa yang aku paksa pergi adalah Cik Latifah. Thanks a lot.

Trip ni akan ke Bandung pada 31 Julai 2009 selama 4D3N. Its cost RM1390 sorang. Aku mintak quo dari Delleven Travel utk 20 orang . So diaorng bagi that price. Quite cheap coz RM1390 tu dah masuk semua sekali, penginapan, mkn 3 kali sehari, tour leader dr M'sia, tour leader kat sana... complete ler....

Mula-mula trip ni utk ahli-ahli Puspanita BSN jer.. Dah tak cukup org, coz aku buat tergesa-gesa, ramai org dah nak ikut trip org lain, tu yg susah nak dpt org tu. Akhirnya aku bukak jer utk org2 lain gak.. Ada yg bawak anak, ada yg bawak laki... bwk boyfren pun ada.... Aku belasah jer... janji cukup org.

Tadi baru jer bank in deposit kat travel agent. Puas hati.. rasa hilang satu beban kat kepala den ni....

Yahooo... tak sabar nak g Bandung....



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops