Chairman Farewell at Carcosa

Semalam merupakan majlis yang ditunggu-tunggu selama seminggu bertungkus lumus oleh BHEK iaitu Chairman Farewell yang diadakan di Carcosa Seri negara. Rasa lega bila dah abis majlis tu.

Semua orang berpuas hati dan mengikut kata GM, Chairman mmg terharu dan sebak bila melihat slideshow dan all the presentation yg we all arangge pada hari tu.

Apa yang aku rasa??? Rasa puas bila video presentation, TVC baru, TVC lama... both prepared by me dan juga the Scrapbook also design and prepared by me.

That scrapbook tu yg pada mulanya aku mmg sakit kepala coz bila print tetiba jer org kedai tu gi engrave "You are my destiny" kat cover page. Aduuuuyaiiii... terpaksa ler aku gi letak silver plate utk cover that things. Nasib baik ler aku ni creative... haaa.haa.....

So... at the end... scrapbook tu mmg superb... aku puas hati... org2 lain pun berpuas hati tgk... siap Kogi nak buat album utk anak dia... Aku pun rasa nak buat satu utk Adelina. Tu pun nasib baik ada Abg Ady yg tolong g hantar kat kedai tu... Thanks D'Sayang.

Malam tadi.. everything perfect except satu benda yg buat aku rasa kecacatan dlm my slide presentation. Projector tu.... Aku mmg dah gabra nak handle... so aku standby awal2 slide yang nak di project... Bila standby awal, the first word tu melekat beb... Aku takkan lupa wording 'At our heart' tu. Wording tu melekat kat screen. Setiap slide ada that word. Atas muka org pun ada.. Tapi nasib baik tak obvious sgt... Yg perasan tu perasan ler.... Aduuuyaiiii.... Lain-lain ok.....

Ni gmbr masa malam tu yang bertemakan BATIK.



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops