Diari Puan Sally

he..he... dah bergelar puan ye aku ni...Hampir sebulan aku tak update blog ni. Bukan aper..ari tu kan aku cuti 2 weeks...cuti kahwin...kui...kui...best betul dapat cuti lama ni. Bukan selalu dapat cuti direct 2 weeks ni. Habis sudah cuti tahunan aku...ha..ha....padan muka aku dah tak bleh cuti dah.. cuti mmg tak bleh...mc boleh kan..kan..??

2 days after reception day, kitaorg pun pergi ler honeymoon. My husband said, pre-honeymoon... is it hubby??? Ke mana..??? Ke Pulau Perhentian.. best pergi sana... pasir yang memutih....laut yang membiru...romantik ler...dapat berbuai di tepi pantai...ok dah..tak bleh citer byk2.. Layan gmbr jap... yg ala-ala romantik gitu..











Mcm mana bila bergelar isteri??? Ha..ha.... ramai yang tanya soalan tu. Nak tahu..kahwin ler dulu..ha..ha.... Bagi aku..tak tahu ler nak cakap mcm mana. Tak banyak bezanya.. Tak beza erk..?? beza ler jugak. Maybe this 2 weeks aku tak tahu lagi ler..tak beza pun..coz aku still stay separately with my husband. 

Asal?? Sebab nyer belum sambut menantu lagi.. Dah lepas majlis bertandang nnt baru ler aku ke rumah my husband. Sekrg ni aku stay kat setapak lagi then dia kat keramat. Ader yang kater..ntah aper2 ntah... baik tak yah kahwin...ader jugak yang kater,kitaorg tak menghargai masa... Tapi.. aper nak buat ikut ajer aper kata org tua. Sebelum majlis bertandang tak leh tinggal sebumbung..nnt tak der seri....seri muka..seri ayu....seri aper ntah..konon nyer laa... ala bukan nya lama, utk 2 weeks je. After this saturday, we will live together..Ha..jgn lupa dtg nnt tau..

oklah..tak leh lama2..nak siapkan keje ni.. daaaaaaa..


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops