Tak sabar nak balik umah..

hari ni last day aku kat ofis seblm kahwin.. mmg tak der mood nak buat kejer... my mind dah ader kat kelantan dah... hari ni gak aku dpt present dr my bos.. dia bagi cash.. berapa??? tak yah ler ckp..nnt korang mintak plak... he.hhe... nway..thanks boss....



semlm aku g ambik baju yg ditempah ari tu. Lawa sgt.. mmg aku puas hati. Walaupun upah nyer ...huk..huk... terbatuk dibuatnyer. RM630... Tapi..tak per la.... puas hati beb.. bukan selalu..kahwin biar sekali....


besok aku akan balik ke kelantan. Flight 10.30 mlm ni.. Tak sabar rasanya nak balik ... umah pun tak siap kemas lagi mama ckp... mesti penat nak siapkan umah nnt....

actually esok aku g buat body treatment kat simply spa, tapi tetiba je org tu kol ckp tak leh buat treatment plak. jakuzi diorg rosak...frust jer..klu tahu..mlm ni lagi aku dah balik kelantan...


tak per ah..balik nnt aku g buat treatm,ent kat golok... murah sikit.. he..he... budget...budget...


k.ahh...aku nak gedok2 website baru aku jumpa ni.. bleh upload video... i want to share my sweet time video with u all...


daaaaaaaaaaaaaa


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops