Sabtu di office

Huk..huk...ari ni kena dtg ofis.... Dah lebih kurang 4 hari aku tak update blog ni.. Mingggu ni mmg sibuk sgt.. Busy ler kater omputih... Petang semlm baru bos ckp hari isnin ader meeting ngan celcom..then nak kena siapkan mobile web utk diaorg.. so aper lagi aku kelam kabut ler buat.. asal ler awal2 bos tak nak ckp...dah last minute baru bgtau...so..x smpt ler nak siapkan semlm...then..sebagai natijah nyer... kena ler aku dtg ari ni... Alhamdulillah...berjaya jugak aku siapkannya ari ni.. Skrg ni tgh tgu nge dtg ambik.. Jap agi nak g shopping kat midvalley...eee..best nyer...



Lupa lak nak ckp... asal my fiance x dtg amik erk..??? Sebabnyer.... dia x der kat KL. Dia g fishing kat pulau perhentian.. DIa tu mmg hantu fishing..Nak buat cam mana..dah hobby dia... pergi ler... fishing ikan jer....bukan fishing lain... Ari ahad ni baru balik.. Dia pergi ari Rabu ari tu.... LAma ler jugak kan... kan.. sanggup dia tinggalkan aku sorg2 kat kl ni.... hukkk.hukkkk.......Dgr kata mabuk laut..padan ngan muka.....nak pergi sgt.. ha..hha.....ha....ha.......gelakkan dia....but.....I miss him so much...muahhhhsss....muahhhhhssss.. Cepat ler balik....


Setiadanya my fiance kat kl ni.. aku stay kat umah nge. Mcm biaser ler,,,nge ler sahabat aku dunia akhirat.. my bespren.... Dia ambik dan antar aku g kejer... AKu mmg dah serik nak jln sorg dan naik lrt sejak peristiwa hitam dulu.... aper peristiwa hitam tu???? Biar ler....malas ler nak ungkit dah...


K..ah...agaknyer nge dah smpi tu..aku nak blah dulu...

Daaaaaaaaaaaa..................


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops