Menyibukkan Diri

Petang ni baru ler ader maser kejap nak update blog. Hari ni dari pagi memang sibuk sangat. Mula2 prepare screen shot Mobile Web untuk govrnmnt. Pastu tgk2 courier sytem tu sikit...Tgk camana basri prepare report utk system courier tu...

Lepas lunch hour tadi baru setel sumer... Tak kuar lunch ler ari ni..coz aku puasa lagi...Tinggal 3 hari je lagi puasa ganti aku..pAstu beres ler.... Jap agi nak prepare utk buat project baru utk celcom. Maybe esok diorg send contents... Ok gak tu... Coz kejer sumer dah beres..Tak tahu nak buat aper dah.. Klu x buat aper2 rasa mcm x best plak.. Takkan nak surve internet je memanjang kan... Nnt mkn gaji buta plak.. Sekali sekala aper salahnya... MAser tak der kejer... DAh ader kejer nnt...terdekat utk celcom ni.. mesti aku buat yg terbaik...cepat dan padat... Mmg mcm tu ler aku kklu buat kejer... Ari ni rasa heppy gak coz dgr khabar dr bos yg kitaorg dah dpt bayaran dr celcom utk last 2 projects dan system tu aku yang buat... Rasa bangga ler gak.. at least hasil kerja aku membuahkan hasil kan..kan...
Ari ni ingat nak balik awal..5.30 kut...my fiance dtg amik..coz nak g sumwhere..ADer hal sikit...


Lupa lak nak ckp...semlm dpt souvenir dr bos..special from Qatar.. Dapat jubah hitam lagi..sepasang ngan selendang... Mesti cantik klu pakai.. Tapi besar sikit ler...Nak kena balik alter sikit... Tak sabar nak pakai dtg ofis...Thanks..bos....bos rawof...bos jamal.....
oklah... daaaaaaaaa


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops