Monday Morning

Assalamualaikum...


Hari ni hari Isnin. Bos akan masuk ofis ari ni. Baru saja balik dari Qatar. So, ingat nak masuk awal le, tapi mengenangkan my fiance dtg ambik lmbt, so dlm kul 9.15 baru aku sampai ofis. Nasib menyebelahiku coz bos tak sampai lagi. Sesudah cek email, aku pun onkan system, cek coding sikit pastu mula ler buka blog ni kejap. Sajer je nak update my blog ni.

Hari ni aku puasa. Dah 3 hari puasa, Klu x de aral melintang, aku nak puasa direct minggu ni. So, habis je minggu ni habis le puasa aku yang tinggal 4 hari lagi untuk diganti. InsyaAllah habis le dlm minggu ni.

Plan ari ni adalah untuk siapkan courier sytem aper yg patut...ABout my website...tangguh le dulu nak update ke..nak tambah aper2 lagi ke...coz x der lebih maser ler... Benda ni klu nak buat kena aman damai... x leh org kacau.. Lagipun x der idea lagi...InsyaAllah klu ader mase nnt aku akan update dan siapkannya 100%... Dah siap 90% ni pun..kira ok dah...

Cerita pasal semlm...semlm aku ke OU. Niat dihati nak beli kasut... KAsut utk hantaran dan untuk dipakai pada hari bersejarah nnt. Tapi..pusing2 punya pusing satu OU tu..samapi naik lenguh kaki..tak gak jumpa yang berkenan dihati. AKu ni cerewet ke...??? Rase nye mcm tak..tapi x tau ler asal tak terbeli satu pun... AKu pun pening.....
 Hari sabtu plak aku ke Gulatis. Beli kain untuk majlis kat umah aku tu.. Ari tu dah beli dah..Tapi oleh kerana tailor aku jahit tak ikut aku nyer citarasa...tak lawa langsung..habis rosak kain aku...membazir je..Thats why aku g cari kain lain. Harapnya kali ni menjadi ler...beli kain semlm Rm385 then malam tu g hantar jahit kat tempat sama untuk baju tunang dulu...UPah plak RM630. Tak perlah mahal sikit..janji puas hati. BUkan slalu.. Kahwin untuk sekali... Harap-harapnyer akan sempurna lah....

 Oklah..Nat sambung kejer plak.. Daaaaaaa


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops