Morning at Office

Semekum.....
Aku baru jer masuk ofis. ARi ni lambat sikit msk ofis coz ader org tu bgn lmbt..Tidur dah awal pun bgn lambat gak...eh..eh..eh...


Hari ni, sesampai jer ofis, perkara pertama yg aku buat, online kat YM then chek sumer email2 dulu..Pastu ambik masa kejap update blog utk ari ni. Ari ni aku plan nak siapkan beberapa page utk courier system.. Harap2nyer siap ler... seblm bos balik..he..hee...dah 2 hari aku concentrate kat my website jer. biaser ler...bos x der.


Hari ni hari jumaat... biasanyer aku melawa ngan kebaya tak pun baju kurung..tapi ari ni pakai jeans ngan t-shirt jer dtg ofis. Ini adalah kerana.... aku nak g shopping kat petaling street..Ni kali kedua aku pergi ke sana..my sister-in-law yg nak bawak..Nak harapkan my fiance yg bawak...huh..jauh panggang dr api..Dia mmg mcm tu tak suka tmpt yg ramai2 org ni then susah nak parking.. Hari tu aku g pun my sister-in-law gak yg bawak..Dah pergi sekali rasa seronok gak...tu yg nak g lagi tu..sajer je jln2...shopping ringan2... Nama jer shopping ringan, klu tak abis serat dua rat.. tak sah.. best gak g sana..barang murah..tu yg gila tu..


k ah...nak buat system plak.. daaaaaa...


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops