Balik dari Hometown

Assalamualaikum...



Aku baru jer balik dari Kelantan. Ari ni baru masuk ofis. So, bos pun tak der ..aku pun aper lagi..ambil peluang ni cuba siapkan my website seboleh yang mungkin...

Ari ni memang mengantuk sangat. Semalam flight kul 9.30 mlm. Sampai LCT airport kul 10.30...Tunggu ambil luggage dan tunggu my fiance datang dalam kul 11 gitu bertolak dari airport balik umah. Mula2 antar k.efa balik umah dia dulu kat condo desa permai. Aku balik sini sama2 ngan dia ler. Ari tu balik kelantan, abe datang ambik ngan keter. Best sgt balik umah klate.. dah 2 bulan lebih tak balik. Rindu kat mama. Ari rabu ari tu mama kol cakap dia rindu sgt kat aku.. Aku pun aper lagi terus apply cuti then book flight. Balik ler aku ke kelantan. Kater mama dia nak duk sama2 ngan anak bongsu dia seblm akku kahwin.. Cian mama... aku pun sebgai anak yg baik terus ler balik..he..hee...Lagi pun selasa tu cuti maulidurrasul. AKu pun boleh ler bereskan aper yang patut mengenagkan masa tinggal sebln lebih jer lagi utk hari bersejarah...

Aku balik ari tu jumaat mlm...so.. 4 hari ler kat kelantan.. Kejap jer rasa.. Tapi tak per hujung bulan nnt balik lagi.. samer2 ngan my fiance gak...


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops