Bad Day

Hari ni aku dah siap pagi2 lagi nak dtg opis.. Tunggu punya tunggu...my fiance tak dtg2 gak lagi... After a few minutes, smpi ler... tapi naik WAJA... Asal tak bawak hilux plak... seperti biasa aku pun menyibukkan diri ler.. tanya ler mana pergi hilux.. dia kata kena curi kat org.. Biar betul dia ni... Aku marah ler.. asal cabul sgt mulut ckp mcm tu kan.. Rupa2nya betul... Cian betul my fiance..



Aku tak tau nak buat mcm mana.. Dia bleh slamber jer..gelak2... mula2 susah gak percaya tapi mmg tu ler kenyataannya.. Dah tak der HILUX tu. mlm tadi kena rembat kat org.. Nak buat mcm mana...dah tak der rezeki..benda dah nak jadi.. AKu plak yg over sedih... dia biasa je... Tapi dlm hati tak tahu ler... hanya Tuhan saja yang tahu....


Tadi dia ckp baru je gi buat report.. Tak tahu ler aper nak jadi.. Dah ler baru lagi keter tu.. Tak silap aku one week before our engagement ler... cayang jer... May be ader hikmah disebaliknya.....


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops