Happy Besday my fiance....

Walaupun tengah sedih pasal keter hilang...aku mampu lagi buat my fiance tersenyum... Semalam besday my fiance... Happy Besday Hubby... Walaupun permulaan hari semlm tak berjalan lancar seperti apa yang dirancang tetapi kesudahannya mampu memberi kebahagiaan kepada aku dan harapnya my fiance jugak...


Apa yang tak lancar..?? Mula2 aku dah memang plan nak wish kul 12 mlm tadi...Seperti yang slalu aku buat ditahun2 yang lepas...aku dah set alarm dah...kut tertidur kan.. tapi tak tau ler... nak kata penat..tak ler sgt... aku pun tertidur dan tak jaga bila alarm berbunyi... sedar2 kul 3.30 pagi... wish ler gak..tapi sms jer.. tak nak kacau.. my fiance mesti dah tidur masa tu.... so pagi tu.. dia dtg ambik aku g kejer.. aku wish ler lagi sekali n minta maaf pasal semlm.. sorry sgt2... nak buat mcm mana dah tak sedar... sory erk...

Oleh yang demikian..aku pun nak ler celebrate lain sikit kali ni... Kul 5.30 lagi aku dah kuar ofis.. Aku g klcc... janji ngan my fiance jumpa kat klcc ler... saja nak buat surprise.. aku pun g beli kek kat bread talk then pergi book meja kat madam kwan..

AKu tunggu my fiance kat madam kwan tu... sambil tu aku pun arrange ler besday kek ngan waiter kat situ...


Setibanya my fiance kat situ.. aku pun wish ler lagi sekali... saja je layan borak sikit.. then suddenly.. waiter tu pun bawa kek ke meja kitaorg dengan nyalaan lilin.. my fiance pun tersenyum simpul ler... malu2 plak.. serentak dgn tu lagu happy besday dimainkan... maser dia blow candle tu satu restaurant tu tepuk tgn wish besday kat dia.. raser best gak ler... walaupun aku tak mampu nak book satu restaurant.. mcm tu pun dah kira ok dah... Yang penting aku happy then my fiance pun happy... Then aku pun bagi ler hadiah yang sememangnya aku dah beli awal2 lagi...

Happy sgt ari tu.. Happy Besday my fiance.... I love you so much.. muahhsss....




U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops