marGna - herba dalaman rahsia wanita


Semalam di majlis hari jadi anak buah, mak mak sembang penjagaan masalah dalaman.
.
Beberapa point yang Sally kenalpasti.
1) Ada yang nak berjamu tapi bila tengok ingredients ada collagen. Alamak. Tak boleh le. Ada golongan yang tak boleh ambik collagen. Bila tengok marGna, alhamdulillahh boleh cuba. Tak ada kandungan Collagen. Kita focus dalaman sahaja. Rahim, peranakan, miss V dan miss B. Dah cuba terus jatuh cinta.
.
2) Rasa marGna. Sedapnya. Kata adik ipar saya, tak sabar nak tunggu esok pagi untuk ambik marGna. Sebab rasa dia sedap. Ambik 1 - 2 sacet je sehari tau.
.
3) Kata ibu mertua saya pula, dalaman sihat, seri naik kat muka. Tengok sahaja wajah awet mudanya diusia 64 tahun, mama masih nampak bertenaga, cantik menawan. Muka pun tak pucat jer.
.
4) Adik ipar seorang lagi pulak beri pengakuan. Kalau jamu lain tak boleh makan sangat. Sebab panas. Maybe kuat dan banyak ramuan. Untuk badan dia, tak boleh nak serasi dengan jamu jamu dengan ramuan akar kayu yang heavy sangat. Datang sakit kepala, pening dan berdenyut. Tapi dengan marGna, sympton tu tak ada pun. Cuma dahaga sikit. Perlu minum air banyak. Tapi dalaman rasa best sangat. Jatuh cinta lagi.
.
5) Masalah keputihan. 100% mujarab dengan marGna. 3 hari pertama maybe keluaran lendir yang banyak. Tapi selepas itu, inshaAllah semuanya kembali pulih. 
.
6) Period? Perjalanan haid yang normal. Yang tak lawas, InshaAllah lancar. Yang dah lama tak period, InshaAllah lawas. Dan period pun tak bau hanyir. 
.
7) Montok? Cuba sebulan. 2 botol. Boleh up mana yang kendur. Botol ke 2 anda akan rasa. Bukan makan 1 sacet dah tegang tau. Kalau yang dha kendur bertahun lamanya, cubalah secara konsistant 2 bulan. Tak ada yang instant amal 1-2 hari dah terus melentik yang oiii... 
.
Ini feedback dari yang dah cuba.
Anda bila lagi nak merasa?


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops