Beli Produk ELISS, Anda Berpeluang Memenangi Sepasang SONGKET TERENGGANU

Beli Produk ELISS, Anda Berpeluang Memenangi Sepasang SONGKET TERENGGANU (Bleh Buat Baju Raya okehhh)

Caranya senang sajer...
1. Anda hanya perlu SELFIE wajah anda bersama mana-mana produk ELISS (serum atau collagen atau lipstik). Gambar SELFIE tersebut of coz ler nak kena nampak muka anda dan juga produk ELISS.
2. Lepas selfie... anda post kat ruangan komen di status ini. (FB page: ELISS OFFICIAL sahaja. ) Seorang hanya boleh menyertai maksimum 3 kali sahaja dengan syarat berlainan produk. If nak sertai sekali jer pun boleh jugak. Posing2 yang berlainan dengan produk yang sama tidak akan dilayan. Dan maybe boleh buat admin serabut mata terus disqualified... hahaha...
3. Senang ajer... Selfie dan post kat komen di sini...
4. Peraduan ini terbuka kepada semua. Agen nak join pun boleh.. jiran agen pun boleh.. Anda beli tapi nak suh mak anda selfie dgn produk pun boleh.. nak pinjam produk kawan pun boleh.. suka hati u ols ler.. janji ada muka dan ada produk. Admin tak kesahhh.. baik hati sungguh admin.
5. Peraduan ini berlangsung selama 1 bulan. Pemilihan pemenang akan dibuat pada 1 April 2015. Pemenang akan diumumkan di page ELISS OFFICIAL.
6. TIGA (3) orang pemenang akan dipilih dan setiap orang akan menerima sepasang KAIN SONGKET TERENGGANU.
Jangan lepaskan peluang ini... Anda ratu selfie... inilah masanya selfie anda membolehkan anda mendapat sepasang baju raya... yeaayyyy.... kulit dah cantik dengan ELISS... memang sesuai pakai Songket Terengganu di Hari Raya.
Tak beli lagi??? bole beli dari agen berhampiran anda... Semak senarai agen di www.eliss.com.my.
OK.. jangan tunggu lagi... Lagi best dan sporting if u ols boleh hebahkan peraduan ini. Tekan SHARE jer... More chances untuk dipilih sebagai pemenang. Good Luck u ols... all the best...


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops