Sedih tau setiap kali tengok muka kat cermin

"Dah bertahun masalah muka berjerawat, parut jerawat, berlubang sana sini... Dah macam2 produk saya mencuba daripada harga ratusan ringgit hingga produk yang menjadi viral dengan harga murah dan kesan seminggu. Semua saya cuba dengan keinginan yang satu.. mendapat kulit yang licin, putih gebu dan bebas jerawat.

Aper yang saya dapat?? Kulit menggelupas... merah.. sensitif.. tak tahan panas.. pedih.. Sehingga saya berjumpa dengan produk ELiSS. Serum ELiSS telah mengubah hidup saya. Guna pun mudah.. kesan yang mujarab. Saya berani mencuba sebab ada jaminan SIRIM. Produk tempatan yang saya rasa kesan nyer sangat memuaskan. Walaupun tindakbalas agak perlahan.. tapi saya nampak kesannya dan saya rasai perubahan positif itu. Saya nekad untuk terus mencuba sebab saya rasa kulit muka saya makin sihat dan saya sangat selesa dengannya.

Alhamdulillah.. berkat kesabaran saya.. hasil penggunaan 2 bulan saya mampu berbangga dengan hasilnya. Tiada lagi masalah kulit muka berjerawat. Semua lubang tertutup dan saya mampu tampil dengan penuh keyakinan.. Dah tak sedih lagi tengok muka kat cermin. Anda cuba dan rasai sendiri. Thank you ELiSS untuk produk yang sungguh awesome ini..." 




U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops