Apa itu SERUM?


Jom berkenalan dengan SERUM... 


APA ITU SERUM (Kecantikan)?

Dalam dunia kecantikan, istilah SERUM bermaksud cairan yang mengandungi formula zat aktif yang berguna untuk memperbaiki struktur kulit. Ia bertindak untuk melawan tanda-tanda penuaan seperti tompok-tompok hitam, kulit kusam, tona warna tak sekata, kedutan dan garis-garis halus yang terdapat pada kulit wajah.

Apakah perbezaan antara pelembab / krim kecantikan dengan SERUM muka? SERUM membaiki struktur kulit dari dalam kerana SERUM dapat menembusi ketiga-tiga lapisan kulit memandangkan ia dibuat dalam molekul-molekul lebih kecil dengan mengunakan Teknologi Nano. SERUM juga membantu mencegah jerawat dan mencerahkan serta memberi kesegaran dan keanjalan pada kulit.

SERUM ini seperti vitamin yang diperlukan kulit. Semakin usia meningkat, badan tidak berupaya menghasilkan elastin dan kologen dengan banyak. Tetapi dengan teknologi masakini, SERUM siap dibotolkan untuk penggunaan di rumah tanpa perlu ke salun atau butik kecantikan untuk mendapatkan kulit yang cantik dan sihat. Dengan penggunaan SERUM kita dapat mengelakan tanda penuaan dan menjimatkan duit apabila usia kian meningkat untuk mendapatkan wajah awet muda.

Layan 3 testimoni hebat SERUM ELISS








U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops