SET PELANGSINGAN DAN DETOX DENGAN SERI DEWI MALAM


SET PELANGSINGAN DAN DETOX SERI DEWI MALAM
===========================================

Kenapa set ni WAJIB dimiliki dan lain daripada set slimming lain?
Meh Sally cerita kat u ols kasi clear... 

Collaslim adalah minuman pelangsingan secara semulajadi. Rasa berries yang best dan tak payah ler bererut2 nak minum pun... kacau dlm gelas dgn air sejuk biasa pun ok... Air sejuk bukan ais yer.... Gabungan 3+1 yang mengandungi bahan utama iaitu serat (fiber), kolagen sumber marine dan Vitamin C yang berasaskan ekstrak buah-buahan berries. Sally syorkan pengambilan 3 kotak untuk kesan yang optimum. 2 sachet sehari. Dah turun tu bleh jer maintain dgn 1 sachet sehari.

Kenapa Jamu Dewi Dara ni termasuk dlm set slimming? Sebab dia akan perbetulkan hormon dlman dan sekaligus memanaskan badan serta melancarkan perjalanan darah.. Remove all the blocking dan pecahkan angin2 dlm darah... Detox secara alami yang membantu mempercepatkan proses kurus anda.. Slim dan sehat dlman sekali.. Sgt berkesan dan tiada bahan berbahaya langsung... semuanya 100% herba dr alam semulajadi.

Alang2 mandi biar basah... cewaahhh.. alang2 pakai sabun tu... biar ler sabun yang focus untuk slimming... Klu tak pun.. u ols kena beli jgk sabun... Dah kata nak kurus.. Pakai ler sabun untuk kurus ni... Kena betulkan pemahaman u ols semua.. bukan ler pakai sabun terus kurus... sabun shj pun x bleh juga.. Sabun ni membantu untuk shapekan anda... Camana tu?? Dia akan bukakan laing roma masa mandi dan dan satu bahan pelembab yang ada dalam sabun tu akan menyerap jauh ke dlm air dan lemak di bawah lapisan kulit... So, masa mandi pun kita sulami dgn bahan2 yang bleh membantu proses untuk kurus tu... Drp sabun biasa yang setakat wangi jer tu... Yang best nyer.. ada testimoni pakai sabun ni ketiak dan tempat2 lain yang gelap pun bleh cerah... haa... sbb texture dia macam scrub.. hilang semua daki2..

Lagi tentang Cool Slimming Essence... Yang botol biru tu.. krim ni bleh sapu kat muka... Collaslim dah untuk kurus.. tapi kat muka mmg mencabar ok... lagi2 yang berpipi bulat dan yang dagu berlapis2 tu... Sapu jer CSE ni kat bhggian dagu dan bawah pipi.. bleh shapekan wajah anda... Tahan lama ni... 3 bulan bleh pakai... boleh jugak di sapu di bhgian2 lain... kat hidung pun boleh utk yang selsema, hidung tersumbat dan bleh juga utk meniruskan hidung...

Multipurpose Hot Essence ni sgt effective dgn sgt HOT HOT HOT... mmg panas... saper yang tahan panas.. bleh ler kurus cepat dgn MHE. Sapu kat perut, peha dan bawah lengan... sangat dan tersangat panas dan mujarab.. Penggunaan yang consistant mampu shapekan badan anda 1 inci seminggu.

So, u ols... agak terang dan jelas dah tu... Rugi tak cuba.. Give a try... double effective untuk bulan puasa ni....

Nak cuba... Contact Sally ok.. 0192107881.
PM my FB inbox... 

Nak WhatsApp terus ke no ni: 0192107881

BOLEH DIBELI BERASINGAN

NAK effective beli 1 SET.
COLLASLIM.... SALLY SUGGEST 3 KOTAK.
BELI TAPI TAK EFFECTIVE NAK BUAT APER KAN...

U ols yang dah pernah try produk slimming lain tu...
Klu ambik 1 jer ada beza ker....
Baik tak payah beli langsung....
Benda ni slalunya penjual tak bgtau...
Bila tanya balik... mesti cakap.. 1 kotak tak jadi lagi atau baru2 nak jadi... 
kena abis 10 kotak baru kurus...
tu normal.... kan... kian...??? ikut penerimaan badan kita.

So, utk Collaslim ni, Sally suggest 3 kotak...
Klu tak turun 2 - 5 kilo, bleh stop dan try produk lain...
Bagi Sally... mmg dah kurus dan ada shape dah..

TAK PERCAYA??
Cuba dulu donggg....





U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops