Rahsia Terbongkar.. Sharing is Caring..

Salamzz....

Dah berhari2 Sally nak cerita pasal benda ni.. Kak Jah ckp.. aku sajer jer post gambar yang ala-ala kurus tu.. pastu nak bongkar rahsia... tapi sampai lo ni pun tak bgtau lagi.. kecoh benor Kak Jah nak tahu rahsia ku ittew.... Sabaqqqq.... Bawak bertenang... Benda baik kena pelan-pelan.. tak leh gelojoh nohhh...

Dah banyak yang tegur... Antara ayat2 yang biasa aku dengar...

"Heyy.. lama tak nampak.. dah makin slim ler...:"
"Kurus nyer dieer skrg.... Apa rahsia nyerrr..."
"Ehhh.. dah lain ler... Dah slim.. tak nak share ker...???"
"Lorr.. kau ker... aku ingat awekk mana tadi?? Asal cun sgt ni???"

Huhuu.. siler ler muntah Kak Jah dgn statement2 di atas tu.. Bukan aku yg kater tau.. teman2.. akak2 opis..kawan2 lama... huhuu... nampak benar aku ni gemuk aritu.. kannn??? huhuuu

Soalan2 tu.. hanya aku jawab dengan senyuman... ayat cover malu.. cover kembang bontot gitu kena puji.. Pompuan mana tak suka klu dibgtau dah kurus... dah slim... Tapi klu ckp... mak aiii.. makin gemuk ler skrg... berisi ler skrg... cam nak terajang jer.. tak pun sumbat selipar jepun dalam mulut.. kan..kan...???

So.. dah membebel panjang ni.. aper al-kisah nyer... Jeng...jeng...jeng....

Sebelum tu.. layan gmbr akakkkk dulu yer...




Camaner??? Teruja??? Mak pun terkejut mak dah kurusss nox...

Aper yg bleh kita nampak... selulit2.. lemak tepu yang tak guna tu... dah berjaya aku nyahkan dari tubuhku ini.... kikikiiii... Pipi2 lebih kat bawah tu... sudah takder.... dah nampak ler dagu aku yang ala2 nak runcing dah tu... cewaahhh... Makin manis bila tersenyum... cewaaahhh.. tapi pipi yang original cheekbone yg org lain g cucuk botox tu... Mak punya maintain.. original OKAY...

So, RAHSIA nyer....
Bila dah consume.. baru leh percaya... sendiri punya testi maa... Aku share dgn korang... testimoni depan mata ni...

Aper dia??
Set slim Seri Dewi Malam.. Rahsia yang hanya ku pendam dalam diam.. yang hany aku jawab dengan senyuman... cewaaahhhh..

Aper produk nyer??

Haa... Collaslim  + Cool Slimming Essence + Medicated Slim Soap + Jamu Dewi Dara...

Nak tahu yang mana satu??? Meh sini nak tepek gmbr nyer..


Dalam gmbr tu tak de rplak Jamu Dewi Dara... Ni dia gmbr nyer..


Naper Sally terbukak hati nak try produk ni??

Bila aku jumpa seorang kawan yang dah slim molim.. dulu agak ler gemuk dirinya.. Tetiba jer jadi cun... Sajer ler try.. mana tahu leh turun.. Aku kan semua benda nak try.. Tapi alhamdulillah... serasi plak...

Aper yang Sally rasa best ttg produk2 ni...???

Collaslim - rasa dia best.. rasa berries.. Tak sama mcm produk kurus lain.. yg masuk air jer.. biar lama sket akan kembang.. pastu claim bila ber*k nnt t*hi terapung ler sebginya... Pastu rasa x lapar.. Masalah pembuangan Sally pun dah OK skrg.. smooth jerrr... pedih perut gastrik xder lagi dan yang best jer,,. tak yah nak control makan.. aku hentam jer aper saja... tapi selera pun tak macam dulu dahhh... selera hantu.. maybe produk ni leh halau hantu yg slalu suh aku makan byk kut.... kikikii...

Cool Slim Essence - Yang ni paling aku suker... kalau produk lain krim langsing dia.. mak aiiii.. panas gilos... berpijar2 ler tgn.. tapi yg ni.. best.. sejuk jer... leh spply kat muka.. kat tepi pipi.. tepi hidung kasi mancung... tak nampak hidung Sally dah mancung sket tu... kikiikiii... Dia ada gak yang panas.. yang botol merah kuning tu.. tapi Sally suka yg biru tu.. tu sejuk jer... best u olss... leh sapu kat badan dan sapu kat muka jugak...

Medicated Slim Soap - Yang ni sabun2 masa mandi... Terbaeekkk... hilang daki2.. dan slalu Sally sapu kat bawah lengan.. kasi slim sikit lengan dgn perut... terbaeeekkk... Tapi simpan kat tempat kering untuk jimat.. kut kena air.. cpt habis lakkk... Kena sorok2 sikit ni.. kut Kak Nina guna sabun ni jugak.. makin kurus ler anak dara mama tu...

Jamu Dewi Dara - Yang ni Sally mmg consume coz kasi bersih dalaman u olss... Bagi lancar saluran darah... pecah angin2 dlm badan dan memanaskan badan.. sangat menyapport program pelangsingan kita...

Tu sajer ler... yang Sally bleh share... Aku nak korang pun slim jugak.. Cik temah tak per.. maintain slim... Kak Jah.. ko mmg wajib cuba okayyy... Harga pun.. mampu milik... Nak berkesan mmg Sally syorkan pakai 1 set... 1 set RM207 sahaja.. + RM9 pos utk Semenanjung dan RM15 Sabah Sarawak.. Kan ker byk item nak pos skali ni... Tak mahal pun u ols... Hasil nya memang berbaloii...

So, nak jadi macam Sally tak??? Tiru macam saya.... Aper tunggu lagi.. contact Sally 0192107881..




U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops