Farid Kamil Dan Diana Danielle Bertunang

Congratulation! Farid Kamil dan Diana Danielle bertunang…

Snow White Malaysia dah disambar Farid Kamil….

Agak terlambatkan posting ini? Sally dah terbaca dah kat blog Abang Nara.. tapi tu ler.. baca jer.. bg pendapat tu ambik masa sket.. hari ni terpanggil plak nak bg sepatah dua kata… pengomen terhormat ni bukan ler nak komen lebih2 pun.. Cuma agak gumbira dan terkejut dgn perkhabaran yang bleh dianggap tetiba jer ni.. Wapun diaorg ni bleh dikatakan couple memakan tahun jugak.. 3 tahun youuu… bukan 3 bulan.. tapi tak ler ber’belangkas’ sangat kan.. kira ok-ok ler.. Mereka ni memang pasangan yang sangat rileks. Iyalah, jarang muncul berdua di khalayak ramai macam orang lain.

Bila tu diaorg tunang? Last Sunday (2 Sept 2012), Farid Kamil eventually engaged with Diana Danielle after they has been together for 3 years di rumah Diana di Damansara.

Klu ikut laopran Berita Harian, Diana Danielle menerima sebentuk cincin yang disarungkan ibu Farid Kamil sendiri sebagai tanda pertunangan. Ibu Diana Danielle, Norsiah Ramli berkata beliau bersyukur kerana majlis yang dirancang sejak sebulan lalu telah berjalan dengan sempurna & bahagia melihat anaknya.

Aper kata maknyer lagi, ““Bukan niat untuk merahsiakannya daripada sesiapa. Cuma itu kehendak Diana dan Farid yang mahu majlis dihadiri keluarga dan saudara mara terdekat. Tiada rakan artis yang diundang. Lagipun ini hanyalah majlis pertunangan saja. Jadi kami buat seringkas yang boleh,”

Majlis yang dikhabarkan telah dirancang sebulan yang lalu itu menyaksikan Diana menyarungkan baju kurung corak songket pancawarna dan dirias oleh jurusolek Chot.

Dia telah menerima tiga dulang hantaran mengandungi senaskhah Al-Quran, pakaian dan kasut daripada pihak lelaki dan membalasnya dengan lima dulang.

They didn’t promise the date that they will get into the marriage, however Farid’s mother, Norsiah said that it will be arrange within a year.

Sally ni bukan jenis follow sgt pun gosip2.. Cuma yg meletop2 jer terdgr kat telinga.. So, aper kata kita tgk balik gosip2 yg pernah melanda pasangan ini… Antara gossip yang diketengahkan ialah:

  • May 2012: Diana Danielle Lari Rumah Sebab Farid Kamil? (sumber: http://mynewshub.my)
Cerita mengenai seorang pelakon wanita yang melarikan diri dari rumah berikutan kecewa dan sedih hubungan cintanya dengan pelakon lelaki, Farid Kamil tidak direstui ibu sendiri telah tersebar luas di seluruh laman sosial Facebook dan Twitter.

Pelakon wanita terbabit, Diana Danielle bagaimanapun tampil menafikan desas-desus cerita tersebut dan menafikan dia lari dari rumah meninggalkan ibunya.

Malah, Diana sendiri mengakui pelik bagaimana cerita sedemikian timbul memandangkan hubungannya dengan ibu sendiri dalam keadaan baik dan tiada langsung gelombang pergaduhan yang ada.

  • Maya Karin dengan Farid Kamil? Diana Danielle putus? (sumber: http://izyan.com)
Korang perasan tak dengan siapa Maya Karin bersama-sama ketika itu pergi ke ABPBH 2011? dengan Farid Kamil tu. Pelakon kacak idaman Malaya. Yang menjadi persaoalan disini, dimana Diana Danielle? adakah Farid saje-saje temankan Maya Karin yang sememangnya single untuk bersama-sama datang ke ABPBH atau adakah hubungan diantara Farid dan Diana sudah putus? dan Diana kembali ke pangkuan Syamsul Yusuf. Memang menjadi satu misteri yang harus di bongkar. Hehe.

Topik hangat hari ini. Farid Kamil dan Diana Danielle dikatakan telah putus cinta. Masing-masing mempunyai alasan tersendiri, Farid Kamil menyatakan Diana Danielle tidak matang dan di balas oleh Diana Danielle mengatakan yang keputusan itu bukan kerana orang ketiga.
  • Nov 2011: Cinta Diana Danielle - Farid Kamil dapat Ugutan Bunuh. (sumber: http://www.klpos.com)

    Akan tetapi, berita yang diterima oleh beberapa wartawan media tempatan mengenai gangguan oleh individu yang telah menelefon Farid Kamid membuat ugutan yang boleh menjejas keselamatan beliau. Malah Farid dikatakan menerima ugutan bunuh melalui kiriman pesanan ringkas (SMS) daripada individu tersebut.


    Diana Danielle tidak menafikan gosip terbaru itu. Beliau yang ditemuramah salah sebuah akhbar media amat bimbang dengan keselamatan Farid Kamil dan tidak begitu selesa dengan ugutan tersebut.


    Apabila diasak mengenai punca sebenar ugutan tersebut, Diana mengakui ianya berpunca daripada rasa cemburu dengan hubungan percintaannya bersama Farid yang juga merupakan Pengarah Filem.


    Setakat ini tiada sebarang kejadian buruk berlaku terhadap Farid dan Diana berdoa agar Farid dilindungi dari sebarang keadaan yang tidak diingini.

Tu jer kut yg tersempat disearch.. Meh kita doakan hubungan mereka hingga ke hujung nyawa. Kita doakan yang terbaik jer la for both of them… Nmpknyer wanita2 anggun dunia hiburan sudah disambar orang… Whos NEXT?



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops