Bila Hubby Ajak Shopping...

Aper yang aku nak bgtau satu dunia hari ni adalah apa yang terjadi semalam... Bila hubby tetiba jer ajak gi shopping... ohhhh.. alangkah bertuahnya rasa diri bila si hubby menyorongkan bantal pada mata yang mengantuk.. Timbulkah perasaan jelez pada hati2 wifey lain dengan statement aku ini.. Apa yg telah aku buat sampaikan ayat keramat itu keluar dari mulut Sang Suami yang baru ajer abis shooting drama Apa Celop.. Kekekee... Si Isteri yang hanya tgk muka suami lebih banyak pejam dari celik ini... mendapat pelawaan yang menggembirakan hati skali skala sahaja.. So.. u ols tak yah ler nak jelez over2 ok... Slalunya hubby akan balik bila aku dah tido.. dan pagi2 buta aku kuar umah.. dia plak masih tido.. Bila kerja dah settle.. masa2 cenggini ler diluangkan bersama Sally dan anakanda Adelina kesayangan.. 

Cam tahu2 jer hubby aku nak shopping... Pagi2 lagi aku dah sediakan bekpes special.. Nasi Komok.. Kata seorg kawan.. penangan Nasi Komok ler tu.. terus ajak gi shopping... huhuhuuuu.... Tak jugak ler.. coz dia bgn2 tido jer terus kuar bilik ajak kuar shopping... ntah apa mimpi dia pun aku tak tahu..  dgn senyuman melebor sampai ke telinga... sally try cover cun sket... kaur ler ayat manis dari mulut yang mmg manis ni.. "Nak shopping mana B?".. "Pavilion" katanya... huhuuuuhhhuuu... mmg terbaekkk hubby.. Tetiba jer rasa En Hubby ler suami terbaekk di abad ini... Boot yang aku tgk kat KLCC tu tetiba jer melayang kat depan mata.. hahahaha... Kat KLCC abis size lak... dah tgk2 dah boot lain.. tak berkenan di hati... Biasa ler Sally... kalau dah suka yang satu.. selagi x dpt.. xleh tido malam dibuatnyer... Ajakan hubby dijawab dengan anggukan seribu makna... muaahhhhsss... love u hubby...

Lepas bekpes jer.. we ols bersiap2 .. we ols bertolak g Pavilion.. Tempat pertama.. of coz cari boot Sally dulu.. Agak selfish kah aku??? Kuangg... kuangg.. kuanggg... Masa ni Adelina masih tido lagi kat stroller.. tu yg best shopping.. klu tak penat nak kejar dia jer.. Pastu we ols shopping untuk hubby lak.. mmm... tetiba mood shopping hubby ni cam menjadi2 lak... layan kan sajer.. bagus gak tu... Sally tak ler shopping over memandangkan bajet shopping ke Korea akan ditaja... heheheheee... Kut nnt tercetus dlm kepala hubby..  kat sini nak shopping... kat sana nak shopping... mmg hantu shopping bini aku ni.. shopping mopping pun... bajet kena jaga untuk rumah baru nnt.. share sum photos with u guys:



 






U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops