Jom Generasiku! Karnival SSP 2011/2012

Hari ni aku pergi menyibukkan diri kat Karnival SSP BSN di Sunway Pyramid. Hari Jumaat hari tu pun dah pergi gak.. Aku telah ditugaskan pada pukul 4pm hingga 10pm (terbaekkk).. partner dgn saper..?? Mr Rosli.. yeaaahhh... ala-ala colleague for ever gitu.. hahaha
Menyibukkan diri di sana adalah pengalaman yang paling best.. penutup 2011.. dan pembuka 2012.. Drp aku tak tau nak buat aper.. aku yg mmg sentiasa suka menyibukkan diri.. dari melanguk cam tunggul bernyawa.. telah cuba mendalami produk SSP.. lebih pengetahun gitu.. try cuba market SSP.. susah gak nak jual SSP ni.. Nak yakinkan org utk beli SSP bukan perkara mudah rupanya... drp kul 4pm.. kul 9.45pm baru aku dpt seorang pembeli SSP.. yeeehaaaa... RM400 jer.. tapi rasa happy sgt. Cina tu mmg sempoi.. byk yang dia tanya... nasib baik aku bukan nyer staff BSN yang tak tahu pasal produk langsung.. penjelasan yang cukup jitu dan dapat meyakinkan seorang chinese utk membeli SSP... syabas Sally... hehhee... Cina tu yg pada mulanya teragak2 untuk beli SSP.. dengan alasan tak bawak cash ler.. aper laa... at last.. dtg balik cari aku... bravo... Siap ambik gmbr ok... ni dia pembeli SSP..

Yang klakar nyer.. mula2 dia ckp cina dgn aku.. ingat aku amoi... Amoi ler sgttt... berpeluh ler jugak.. ni org ke 9 aku terangkan pasal SSP.. baru sangkut.. Melayu cam susah sket.. Cina gak yang sporting... huhuuu...

So, hari ni mood utk jual SSP kureng sket.. byk melepak jer.. tapi dpt gak ler sorang.. Pun Chinese gak.. beli RM100 jer.. lupa lak nak tangkap gmbr.. hehehe..

Kalau 1st day ari tu terpukau dgn suara Shiha Mentor (aku tak pernah kenal pun minah ni)... tapi best gak suara dia.. org nyer pun kecik molek jer.. pandai berinteraksi dgn penonton.. tetiba minat plak... Hari ni ada Amy Search.. tapi aku tak sempat pun. Dtg kul 4pm.. Amy pun dah balik.. Smpt tgk persembahan Winnie K.. Boleh tahan ler.. Minah ni nyanyi lagu Melayu ok gak.. dia agak lincah di pentas.. tapi cam kureng peminat jer.. kesian dia.. Dia bawak 3 lagu.. lagu cina, melayu and english.. Masa lagu English tu aku tak focus sgt coz sibuk duk promote SSP. Pastu tgk persembahan kumpulan aper ntah.. lupa lak nama dia.. tapi penyanyi pompuan tu cam ckp tak butir sgt... suara sedap.. interaksi dgn penonton mmg out.. agak slow.. duk nyanyi jer laa... hampeh ler bagi aku... pastu ada Rizu.. mamat ni pun aku tak pernah kenal sebelum ni.. suara boleh tahan.. mmg power gak ler.. bawak 4 lagu.. semua aku suka.. mmg ramai org masa dia performed. Best mamat ni... boleh pergi jauh.. style mcm k pop... tapi bukan.. suka ler... bleh ler klu nak consider panggil lagi untuk karnival2 akan dtg...

Sebelum balik.. bergambar dulu dgn God of Fortune BSN.. yang tak berapa nak putih.. hehhe.. tapi sally solute kat korang.. cayalah Menyih & Nizam...

 



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops