Citer Fitness First Lagi...

Yo laaa.... korang dha boring ke baca pasal Fitness ni?? boring pun boring ler... aku tgh semangat ni.. Tak kira nak citer gak... Selepas tenggelam nyer zaman FOC Trainer aku.. hahhaaa.... ntah tenggelam timbul... lambt ler nak kkurus cam ni kan... kan??? So, aku reuqest ler Personal Trainer (PT) kat FF tu... Mr. Alif nama dia.. Mual2 dia tlh diassigned untuk 2 sesi percuma bersama trainer.. tapi lepas tu.. cam ok plak dia train.. Aku pun nak ler try.. mana tahu.. impian untuk turun 10kg leh tercapai kan.. lagipun daripada aku sambrono jer guna laat2 kat gym tu.. apa salah nyer byr PT untuk ajar cara yang betul.. kan..kan,..

PT ni agak mahal ler... RM1860 untuk 30 sesi.. RM1350 untuk 20 sesi. So aku ambik yg 20 sesi jer.. Tu pun dia dah bg discount kata nyer ler... Pastu aku register untuk Body First gak.. Body First ni plak kena byr RM149.. U just need to complete at least 8 session setiap bulan.. selama 3 bulan.. Dan dia bagi free 3 session bersama PT dan 3 buku yang tak kurang faedah nyer... aku pun tak baca lagi.. tgk2 jer dulu.. Ada journal, menu sihat, dan rules2 kat gym ler... Ok.. lepas kita dah berjaya mencapai target 8 sesi sebulan tu.. after 3 months, kita bleh claim balik duit RM149 tu... haaa.. ok ler kan... Bukan aper.. dia tak nak kita hangat2 taik ayam ler kan.. dtg gym.. pastu tak dtg.. cam tu ler gaya nyer...

So far,, motivasi aku untuk urus tetap utuh lagi. At least 4 kali seminggu aku mesti pergi FF. Semoga motivasi ini akan berterusan... untuk kesihatan juga...

Ni dia aku tepek gmbr Body First Kit yg aku dpt lepas register RM149 tadi...





U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops