WAJA Accident




Kejadian dalam kul 6.20pm, balik dr kerja ler.. Nak g umah mama ambik adelina. Lepas jer bulatan pahang, lebih kurang lepas 2 btg lampu jalan, dah start jam dah.. Keter berenti, pastu ada satu minah ni dtg langgar bonet keter. Sebelum dia rempuh keter aku, dia dah langgar WIRA dulu. Tercabut bumper depan keter tu, tu yg terpelanting kat bonet keter aku tu.. pastu.. bleh seret sampai ke depan langgar site mirror pulak.. aduuuuu yaii.. Sakit hati beb...

Tapi masa tu aku panik betul. Minah tu dah tersepit kak tengah2 keter tu. Aku keluar keter nak gi tanya kihabar ler kononnyer.. cian plak terjelupk kat sini... Kita sama-sama pompuan kan... Tapi apa aku dapat.... dia marah nyer aku.. dia kata aku yang langgar dia.. giler aper.. aku terus ler naik angin.. aku plak marah dia... Nasib baik driver kereta WIRA tu keluar ngan Negro yg tgh test drive kereta WIRA tu kuar jugak.. diaorg mmg ler sebelah aku.. Mmg dah terang2an minah tu salah... Kereta dibawa ke stesen minyak seblm tawakal hosp tu... we all berbincang kat situ.. aku kol sabri.. Sabri dtg... si minah ni... eksyen nak mam.... dia duk berkali2 ckp abg dia polis... hah.. kalau dah polis dtg ler.. lagi bagus.. tahu siapa betul..siapa tidak... jap jer.. abg dia smpi... kurus cekedig jer.... aku bygkan abg misai akan sampai... abag pun mcm mamat rempit jer muka...bincang2.. nak report kat balai... Janji nak report kat balai.. minah ni kelentong daaa... sama ngan abg dia si polis trafik jln bandar tu.. yg dtg lepas adik dia ni kol... Yg pergi report nyer.. aku ngan si driver WIRA tu... si sepul nama dia.... Adoiii... Kopak beb...

Keadaan keter ku:

Si minah rempit ngok yang langgar kereta ku..





U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops