Epy Besday Abah

Epy Besday To U...



Epy Besday To U...


Epy besday To ABAH...


Epy Besday To U....

Hari ni besday abah.. yang ke baper erk..??? ke 55 kut.. Muda lagi abah aku. 55 tahun dah ader 3 cucu, 2 menantu... coming soon lagi sorang..


Tak tau nak bagi aper kat abah. Pagi2 lagi aku dah wish kat abah dah. Hadiah tu... biar dia pilih sendiri..nnt balik aku bagi ler duit.. Ok tak..? Coz, abah aku ni dia ader taste dia sendiri..klu yg dia pilih sendiri tu gerenti dia suka... Raser nya biar dia pilih kasut ler tahun ni.. Design dia pilih yang dia suka..nnt aku bayar ler... ok tak..?? Kang aku beli tak muat plak.

Anyway... anak mu ini sentiasa mendoakan kebahagiaan Abah. dan doakan Allah berkati umur abah...panjang umur...murah rezeki ...diberi kesihatan tubuh badan coz next year insyaAllah..Abah ngan mama nak g MEKAH.

Aku tak berbangga memiliki abah yang kaya dengan harta dunia tetapi anakmu ini akan berbangga memiliki abah yang kaya dengan keimanan. Tahun ini, semakin meningkat umur abah, semakin banyak bunga putih di kepala..so..anak mu ini mendoakan semoga abah tetap menjadi suami yang paling romantis didunia...abah yang paling penyayang didunia dan datuk yang paling ensem di abad ini...
I love u... ABAH


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops