Lipstik ELISS memang tahan lama

NAK BIBIR SENTIASA BERSERI RAYA NANTI?
====================================
Jom dapatkan ENL. Oles dibibir pagi... kekal sepanjang hari... walaupun u ols dah makan bapak KETUPAT. So, bibir berseri sokmo.. tak ler pucat jerrr.... tak perlu nak touch up bibir lepas makan jugak...
.
Eliss Natural Long Lasting Lipstick kaya dengan vitamin dan diperkaya dengan Cocoa Butter. Seperti yang sedia maklum, Cocoa Butter adalah satu bahan yang boleh melembapkan kulit. Oleh itu ia merupakan bahan yang pastinya menjadi pilihan saya bagi menghasilkan lipstik yang sungguh ajaib ini. Tiada lagi masalah kulit bibir yang kering. Apa yang menakjubkan lagi, ia sungguh menyerlah bak memakai lips gloss tapi masih mengekalkan gaya natural seseorang. Warna yang mengikut darah seseorang ini sangat sesuai untuk semua wanita.
.
Apa lagi yang dibongkar?
.
Jika anda seorang yang suka berlipstik dengan warna-warna yang boombastik, terutamanya lipstik pensil.. kadang-kadang ada antaranya yang akan membuatkan kulit bibir mengering. Apa yang anda perlu buat? Hanya sapukan Eliss Natural Long Lasting Lipstick terlebih dahulu dan buatlah lapisan dengan lipstik yang berwarna lain di lapisan atas. Dengan cara ini, bibir anda kekal lembap terpelihara dan yang pasti warna akan kekal lebih lama. Jadikan Eliss Natural Long Lasting Lipstick alas bibir anda sebelum mengoles lipstik lain. Its Amazing... dan saya sangat berpuas hati dengannya. Cubalah..
.
Harga RM35 sebatang.
Tahan sehingga 6 bulan






U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops