Kenapa makan LEPTOS Period LAWAS?



Kenapa makan LEPTOS Period LAWAS?
================================
Lately ni Sally byk terima testimoni berkaitan dengan PERIOD. Ramai yang ambil LEPTOS.. di samping berat mereka TURUN, Badan FIT, mereka juga memaklumkan bahawa period mereka LAWAS. Ada yang dah lama tak period tapi datang bulan tetiba.. dan ada juga yang biasanya dtg sikit2 tapi sejak amalkan LEPTOS, period lawas dan keluar banyak normal... Alhamdulillah...
.
Hal ini telah Sally rujuk kepada saintis ELISS dalam penghasilan LEPTOS.
.
Kandungan Klorofil Alfalfa di dalam LEPTOS yang menpunyai kandungan vitamin E yang tinggi sangat bermanfaat untuk menjaga keseimbangan hormon seksual, baik pada lelaki mahupun wanita. Iaitu dengan merangsang produksi hormon testosteron pada lelaki dan hormon estrogen pada wanita.
.
Antara lain manfaat Klorofil ini adalah:
==============================
- klorofil dapat membantu mengawal rasa lapar dan menghalang pembentukan lemak tepu.
.
- Klorofil dapat membantu menciptakan sistem pencernaan yang sehat, iaitu dengan menjaga flora usus dan menstimulasi gerakan usus. Klorofil dapat bertindak sebagai ubat alami untuk saluran usus dan membantu memperbarui jaringan usus yang terluka.
.
- Klorofil juga memiliki sifat sebagai penghilang bau, ia dapat digunakan untuk menghilangkan bau mulut yang disebabkan oleh masalah pencernaan yang buruk secara efektif
.
- Klorofil kaya akan enzim hidup yang dapat membantu dalam pembersihan darah serta meningkatkan kemampuan darah untuk membawa oksigen lebih banyak ke seluruh tubuh.
.
- Klorofil memiliki efek menenangkan pada saraf sehingga dapat membantu mengurangi gejala insomnia, iritabilitas saraf dan kelelahan tubuh secara umum.
.
Pendek kata 4 kandungan utama yang HEBAT di dalam LEPTOS mampu mencapai objektif anda utk KURUS dan SIHAT.
.
Produk kami focus pada objective... Nak kurus makan LEPTOS... nak putih pergi cari Qu Puteh... hihihi...


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops