Ilmu KALORI penting untuk KURUS




Dalam pengeluaran sesuatu produk, ILMU itu penting. Research itu penting. Ujian keberkesanan itu penting. Sebagai pengeluar produk kecantikan dan kesihatan, Sally tak pernah pandang sepi dalam soal Research & Development. Bukan main syok sendiri keluar produk sahaja.
.
Untuk produk penurunan berat badan, Leptos & Qufast.. Ia tidaklah dikeluarkan membabi buta. Segala pengalaman sendiri mencuba beribu produk di pasaran, ilmu berat badan, ilmu KALORI, pemakanan.. semuanya di dalami dahulu.
.
Apa yang Sally nak citer pagi ni... tentang KALORI. Tanyalah pakar2 diet dari dalam dan luar negara pun... Kalau anda ambik KALORI yang banyak melebihi keperluan harian, anda telan 1000 botol ubat kurus pun tak kan jadi. 
.
MAKAN BANYAK tidak bererti KALORI banyak. Dengan kata lain anda bleh MAKAN 5x sehari... Anda bleh makan banyak tapi jumlah KALORI yg sedikit... So anda kena kenal apa yang anda makan.. Jgn ko main belasah jer... Info2 KALORI ini kami kongsi dalam DIARI KURUS. Setiap pembelian 2 botol LEPTOS/QUFAST, anda akan dapat PERCUMA diari kurus ini. Diet BERLAPAR tidak lebih daripada membuatkan metabolisma badan anda lemah dan anda MAKIN GEMUK. Dengan LEPTOS/QUFAST kami cadangkan anda makan 5x sehari. Memang wow kan... Dapatkan DIARI KURUS sekarang utk tahu rahsianya.
.
Seperkara lagi yang Sally slalu senyum bila tgk produk2 yang claim untuk "KURUS" ni adalah jumlah KALORI pengambilan produk itu sendiri. Anda kena faham.. untuk mencapai matlamat KURUS.. anda kena kawal jumlah kalori yang diambil. Kita disarankan kurangkan kalori dlm minuman... daripada anda minum air MILO SUSU segelas.. baik anda makan NASI sepinggan... Gitulah ibaratnya... 
.
Fikirkan, kalau supplement/produk yg u ols ambik pun kalori dah tinggi (cth satu produk tu minum 1 sacet 425kcal sekali minum.. kalau dah 2 x minum sehari, tak ke kalori dr minuman yang claim UNTUK KURUS tu jer dah 850kcal tambah lagi dengan makanan yang diambil... huhuhu.. beribu2 kalori pengambilan sehari... sally tak nampak jalan untuk turun berat badan kat situ... Pastikan produk yang claim KURUS tu berKALORI rendah.
.
So, dalam penghasilan produk ELISS, untuk Eliss Tropical Collagen ia hanya mempunyai 11kcal shj sebab itu ia sesuai utk pesakit Diabetes... dan produk Leptos/Qufast kami adalah 0kcal... ZERO... maksudnya No Kalori... 
.
Ilmu kalori ni sgt penting.. Nak Kurus pun kena ada ILMU okeh... Aper lagi... semak KALORI produk pelangsingan anda... Kalau KOPI/TABLET/JUS yang dijual dipasaran claim "UNTUK KURUS"... semak maklumat pemakanan di belakang kotak/botol produk dulu.. pastikan ia ZERO atau rendah KALORI.
.
Dan ingat ni.... 
KURUS = PENGAMBILAN KALORI < KEPERLUAN KALORI
atau
Jika anda ambil banyak KALORI, anda WAJIB BAKAR KALORI untuk memastikan JUMLAH KALORI < KEPERLUAN KALORI.
.
Macam mana nak BAKAR KALORI?
Of coz melalui senaman
atau 
bagi anda yang MALAS nak bersenam tapi ada hati nak KURUS.... Kami cipta formula BAKAR KALORI yang berkesan di abad ini iaitu LEPTOS/QUFAST. Anda makan.. dan anda bakar kalori yang diambil. Dan dengan LEPTOS/QUFAST, kami sarankan anda makan 5x sehari.. tak yah nak berlapar sgt sbb anda bukan hidup kat Somalia... Org Somalia pun makanan dah melimpah ruah sekrg ni...
.
Camana??? 
Faham ilmu ni baru anda boleh KURUS.
Kalau tak, bawak ler lemak anda ke hulu dan ke hilir.
Jom dapatkan RAHSIA KURUS dengan LEPTOS/QUFAST.
DIARI KURUS percuma menanti anda.
Kami bantu anda capai azam KURUS 2016.
.
WhatsApp "KURUS" ke 0176577881


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops