Leptos mengubah penampilan saya



Celoteh pagi Isnin
==============
Masa zaman kerja dulu... Badan turun naik. Ada kawan2 yang semangat tu... azam nak turunkan badan... kita pun turut terikut.. Kejap g zumba... kejap join Jom Kurus.. kejap g gym.. kejap diet.. tetiba sampai musim melantak.. or u join geng yg asyik mengusha Jalan2 Cari Makan jer... ko akan g melantak semahunya.. macam2 musim zaman kerja dulu...
.
tgk pada realiti auditor plak.. duk mengadap dokumen dan buat report.. so.. x byk mana peluh yg kuar.. tang perut apatah lagi. huhu.. sadis mak...
.
bila berhenti kerja plak.. aku asyik duk masak jer kat umah... suri rumah ler katakan... suri dan makin berseri2 gitu.. dah macam pau sapu olive oil dah muka... shining glowing.. dr jauh dah bleh nmpk... huhu...
.
tak bleh jadi macam ni... makan.. duk depan pc layan customer... tidur pun tak cukup.. snek kat tepi meja.. mmg ngap jer kerjanya...
.
badan pun apa lagi.. naik bagai di pam-pam... ada pernah sampai 65kg... huhu... mula ler kul 5 pagi bersenam... trdml bagai.. freeletics bagai... tapi smpi bila nak buat tu semua... rajin ler 2-3 hari... pastu hampeh.. time aku rajin tu... aku upload ler gmbr cam kononnya exercise setiap hari... wakakaka... tapi pada masa sama.. korang tgk aku duk upload gmbr masak2 jugak.. kalori tak yah citer ler... ke laut beb...
.
alang2 aku ni pengeluar produk... dah ada researcher dan saintis khas utk ELISS... of coz ler bleh hasilkan formula kasi gempak gitu... yg produk lain tak der... yang aku ni dgn pengalaman beribu2 duit abis kat produk slimming.. slimming center pun pernah pergi... semua tu aku dah kaji.. so.. i want something different... aku bagi khas... yg apa seorang pengguna yg berazam untuk kurus NAK SANGAT... of coz.. amalkan produk dan kurus.. lepas tinggal.. badan tak naik... yes... that's the point...
.
Apa kejadah makan ubat kurus tak bleh nak makan plak???
Apa kejadah makan ubat kurus, g mana2 ko kena bawak air bergeleng2??
Apa kejadah makan ubat kurus, ko memulas cirit smpi masuk spital??
Apa kejadah makan ubat kurus, pg, tghari, mlm ko kena shake dan telan bendaAllah tu jer... abis aper citer dgn 1001 menu Malaysia yg sedap giler tu?? tu blum campur dgn kuih melayu klate lagi...
Apa kejadah makan ubat kurus tapi pergi kenduri ko mkn papadom jer??
Apa kejadah makan ubat kurus balik umah mak, ko kena kunyah carrot jer?
.
Gilerr... semua tu giler.. aku nak formula yg ko melantak ler apa jer.. ko makan.. ko burn kalori yg ko makan tu... haaaa... chareee tak???
.
Ko nak gemuk... nak kurus.. ko kena ada ilmu.. ko kena tahu nape ko gemuk.. ko kena tahu ilmu KALORI dulu. ko master ilmu ni... ko makan gajah pun pinggang ko bleh macam kerengga.. tak caya?? ko beli LEPTOS... aku bagi FREE DiariKurus. Ko giler klu ko ambik LEPTOS tapi tak kurus okeh... melainkan ko jenis yang makan sekawah sehari...


U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops