Kulit kusam tiada lagi.. Muka cerah berseri


"Kawan-kawan yang bermasalah jerawat memang slalu cakap muka aku licin. Licin ke muka aku ni? Cehh tetiba perasan diri plak. Beruntung jugak ler xder bonjol2 kat muka... tak der masalah kronik cam member lain...  Muka aku ni biasa-biasa ajer, kulit normal tapi tak sekata. So kekadang tu nampak berbelak-belak dan gelap. Kulit aku ialah jenis kusam bila dah masuk tengahari ...maklumlah ko tepek bedak je semata so dun Xpect leh tahan sampai ke malam kan... Teringin jugak nak putih berseri... Enhance my natural beauty gitu... Terlalu banyak kut produk yang aku cuba... Tapi semuanya tak menjadi... Frust tau... Nak putih.. putih jugak.. tapi keselamatan kena jaga. Tak mo ler yang berdesup bersinar terus. Harga bukan ukurannya tapi kesihatan kulit muka mmg aku jaga. Ramai kawan yang pakai krim putih dan kuning tu.. confirm seminggu jer dah putih.. Tapi muka berminyak.. Malam2 pun diaorg ckp melekit.. Nak putih punya pasal... tahan jer laa... ada yang pedih dan jadi merah bila kena matahari.. Putih sekarang jer dik oii.. later klu terbakar muka.. terkena kanser kulit ke.. akak tak tahu...

I am not that type ler.. Muka pun licin jer.. cuma nak putih dan berseri.. Sampai ler aku jumpa Serum ELiSS. Serum ni aku beli dengan penuh keyakinan bila ia diluluskan pihak Sirim dan produk kerjasama MOA. Sebelum beli aku siap call SIRIM tau.. Cerewet tak aku?? Confirm ler.. Penerangan Pn Sally buat aku bertambah yakin. Order pun cepat jer smpi. 

Sampai jer produk.. wow... packaging dia aku bagi 10 bintang. Mmg taraf international... Bukan kotak cikai2... ada setgh produk botol stiker bodoh2 jer.. huhu... Packaging Eliss ni mmg aku suker. Berbaloi rasanya. Botol dia cantik.. letak kat dressing table mmg nampak gah jer kat situ.. Suka-sukaa... Lagi confident dan tak sabar nak guna.

Teksturnya sangat ringan, tidak melekit dan mudah jer apply. Picit kat tangan.. gosok2.. sapu rata kat muka. Tepuk2 lembut.. Arahan lengkap kat botol ada. Mmg apply serum Eliss jer setiap pagi dan malam. Pagi, lepas buh serum aku berbedak sikit dan berlipstik.. Dah siap... Muka pun rasa smooth jer.. Lepas 2 minggu mencuba.. aku mmg rasa dan nampak yang muka makin cerah. Laki aku yang 1000 tahun sekali puji aku pun boleh tegur muka nampak cerah... Suka hati dan sanubari tau... Cuba ler.. Yang pasti.. kesan dia aku puas hati.. dan sangat selamat. TQ Pn Sally untuk produk yang awesome ni."


Kulit KUSAM??

Penyebab:
Tompokan sel kulit mati kesan daripada metabolisme kulit yang kurang baik, proses penuaan serta pendedahan pada sinar matahari yang berlebihan.

Penyelesaian:
Eliss Natural Advance Face Serum - membantu mencerahkan kulit serta merawat kulit dari dalam. Membekalkan nutrisi yang diperlukan kulit serta menyingkirkan kulit mati tanpa pengelupasan.



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops