Compact Powder Punca Jerawat

Share with u guys... Compact Powder Punca Jerawat..

Nape Sally cakap cuba elakkan pemakaian sebarang bedak especially compact powder / make up di awal penggunaan Serum ELISS... Klu nak jugak pakai.. pakai ler nipis2 jer.. sebab nyer??? Tgk bawah ni...




Dalam 1 article Sally baca, dia tulis cam gini:
"Elak menggunakan bedak padat sebab span yang lembap, digunakan berkali-kali, terperap di dalam bekas menggalakan pembiakan bakteria" mmm... logic jugak tu... lagi2 kalau pori2 besar.. Lubang pori besar mmg senang tersumbat.. ditambah pula tak bersihkan betul2... Itulah sebabnya kenapa Eliss Serum dan Eliss Foam Cleanser diperkenalkan. 


Serum merawat pori.. mengecilkan pori yang duk ternga-nga tu... then Eliss Foam Cleanser plak pembersihan yang halus dan lembut hingga ke ruang pori.. Mmg confirm bersih sebersih2nya muka...





U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


2 comments:

  1. dya said...:

    answer yg betul...kekerapan menggunakan klu tidak dicuci dgn bersih pun de punca jerawat kan..

  1. Sally said...:

    sangat betul

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops