Today reminding me of my good old days

This entry is for me to share with you ols about my feelings today... Today I’m working on an audit work at HQ.. Dah lama x dtg HQ... spend d whole day at HQ. Rindu sgt... Satu per satu memory datang terbayang di depan mata... Setiap sudut.. setiap kali jalan ke mana sahaja... pasti ada yang menegur.. berpeluk mesra.. masih ada yang sayang rupa nyer... Huhuuu... Tersentuh mak nox..

Dan yg paling best... almost all of them.. my dear frens.. yg dah lama tak jumpa Sally kan.. akan kata.."Waaahh.. dah kurus ler.." ehem.. ehemm... lek Jah.. jgn jeles... hehhee.. admit it.. Paling tak tahan.. ada my dear fren sorang ni ckp.. "Ko kat Audit tu pressure erkk tak cukup makan.. tu pasal kurus.. dulu kat corporate asyik dpt mkn free jer masa event..." hehehe... ada2 jer tau u ols ni... saper yg ckp tu??? Ada ler org tu yg cun melecun...

Arini gak dpt jumpa Awin.. my BFF... lama tak jumpa kan... tapi x smpt chit chat lama.. muahss2 jer.. next time kita jumpa borak and gosip pjg k awin... Then waktu nak balik tadi.. terjumpa plak dgn Kak Nieza.. muahhhss to u darling... Terharu Sally bila Kak Nieza ckp "Wpun tak jumpa ko dik.. Akak tahu perkembangan ko.. akak follow blog ko dik setiap kali ko post tak pernah mis" cewaahhh.. sayang ler akak.. muahs...muahhh... Ada gak yg terperasan Sally kat parking lot tu.. siap melambai2 dlm keter... Mak pun dah mcm Miss World dah membalas lambaian mereka... cewahh.. Miss u also Kak Mah.. Sally nmpk Kak Mah dlm keter tadi.... Big hug to Kak Ros yg baru balik umrah dgn muka berseri2.. I miss u ols too...

Lunch time tadi, Sally makan together with one of d head department n his manager... Borak panjang... n sedikit sebanyak.. kata2 dia tu mmg ada betul nyer.. dan lepas jer we ols borak tu... mmg terngiang2 aper yg dia cakap tu.. smpi ler skrg ni... Nasihat, motivasi dan setiap patah perkataan yang keluar dr mulut both of them Sally ingat satu persatu and they hv a gud point there... that makes me think once.., twice.., thrice... time.. Mmmmm.. need to sembahyang istiqarah kah???

Overall, arini the most touching part when everybody seems like miss me and I have to stop chit chat and give big hug to them... (smpikan my colleague ckp, akak ni kenal semua org ker?? Pak guard pun tegur, tukang msk kantin pun baik, wak jaga parking pun tegur, mak cik cleaner pun... huhuu.. tak salah baik dgn org kan..kann...)  but i can't deny.. I do miss some special people.... They r special.. I miss when I spend time with them laughing, gossiping for reasons that bore no relevance.Yes, certainly, I miss them, the good and bad times, tears, joy and laughter. All the memories together are coming flooding back. The things we did back then, the things we shared have all gone now, resting in the past, but never forgotten.


Missing those good old days with friends..
Adios,
Sally




U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops