Dinner BSN 2012

Malam tadi, BSN telah menganjurkan satu Majlis makan malam yang bertemakan Glamorous Nite. Mmm.... tema pun glam... so.. staff aper lagi.. melaram ler. We ols tidak ketinggalan untuk sama-sama glam pada malam tersebut. Majlis yang diadakan di KL Convention Center itu telah dihadiri hampir 1200 orang kalau tak silap sally ler..

Pelbagai acara menarik diadakan. Majlis yang diacarakan oleh Dee membuatkan hadirin tak kering gusi. Banyak gak artis jemputan pada malam tersebut. Kehadiran Anuar Zain membuatkan staff semua histeria.. huhuuu... semua cam tak sabar2 nak bergmbr.. mak buyung ni.. tak berani nak berebut2 nak bergambar... kut kena penyet... tengok dari jauh jer laaa...

Banyak gak hadiah lucky draw yang disediakan.. tapi malam ni Sally tak plak bertuah.. Neenay dapat gak Camera Sony... Sally.. dapat door gift yang berupa coklat.. Best gak ler BSN buat dinner... berbanding family day jer setiap tahun... kelainan buat BSN.. slalu dinner Puspanita jer... ok guyss.. layan gambar.. oh lupa lak nak citer pasal make up.. Malam tu siap panggil Finaz make lagi... dan we ols sewa bilik kat Novotel untuk bersiap dan make up.. untuk menyenangkan hidup... siap naik teksi lagi dari hotel ke KL Convention Center... Tapi.. memang happy and enjoy... u ols layan gmbr Sally malam tu ok... :)

3 of us...


Mak buyung yang tembam pun melaram sakan...

Tarian Pembukaan

Dee... Master of Ceremony

Tak tau nama minah ni.. tapi dia x group coklat... best suara dia..

4 of us...

Lina Hangat pun menghangatkan suasana... bukan setakat hangat... hangit lagi...

Abg Nuar... yang menjadi kegilaan wanita2 BSN pada malam itu

Dpt ambik gmbr jauh2 pun jadi ler...

Barisan Best Dress malam tu... Kak Linda (merah hitam) dapat 1st place... and laki plak yg berbaju hijau tu...



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops