Prosedur oh Prosedur... Berkursus di PPBSN

Hari ni aku duk ber'blog' dlm kelas kursus procedure ni... Mmg ngantuk giler... Nasib baik ler coverage wifi kat PPBSN ni amatlah lajunya... tak der ler aku duk melangok jer dgr En A duk bg syarahan yg ala-ala nak gelak dan nak nangis sama byk jer... Sungguh bo***g rasanya... Mmg ler penting.. tapi nnt ler aku copy jer slide dia nnt...

Dalam org lain duk sibuk membuat procedure.. aku lak berposing2 dgn si Winiey.. hehehee... dr pagi aku doakan untuk abis cpt supaya tak der ler aku nak kena beratur mengadap jam yg tahap gaban klu ptg2 dr Bangi nak balik ke Ampang... tapi.. rasanya harapan tinggal harapan.. doa ku itu tinggal doa jer laaa.. Nnmpknyer En A tengah leka menyampaikan amanat dan garis panduan yang aku rasa garisan dan bergaris2 dah... huhuhu.. layan kan ler... So, u ols.. layan tgk gmbr aku posing dgn si Winiey ok..





U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops