Yesterday My Besday...

Happy birhday to me...happy birthday to me...happy birthday to Sally, happy birthday to me......

Semalam genap ler umur ku 25 tahun... Dah tua erk..?? ok ler tu.. bukan tua..matang.. matang ke..?? boleh ler.. Kejap je rasa. Pejam celik..pejam celik dah 25 tahun rupa nya aku ni. Nasib baik dah kahwin klu tak mesti dah dpt title andalusia.. Ye ke..mungkin tidak....alaa...zaman sekarang ni org tak ckp nyer..pompuan kan bijak laksana...ramai yg terkejar2 cari ilmu..bina empire sendiri...berkerjaya ler... so.. status best sikit. Lambat kahwin pun no hal ler...

Pagi-pagi lagi aku dah dapat kol dari my mum. kul 7 pagi kut. Semalam terlambat bgn lak..Nasib baik mama kol. Klu tidak, confirm dtg keje lambat. Thanks mum. Mama org kedua wish selepas my husband tepat kul 12 mlm.

Oh ya lupa plak..kelmarin dah celebrate dah. Celebrate besday in advance. Kat umah mama (mak mertua). Dia org buat surprise kat aku.Tetiba je kuar kek utk aku. Best sgt...Ya aaaa...kelmarin kan ahad..sumer org berkumpul untuk besday aiman..selepas besday aiman, diorg celebrate besday aku plak....Thanks to all of you..mama, abby, khalid, k.aida, abg jamal, kak amy, kamal, etc...




Sekitar bday party in advance kelmarin.....
Pagi semlm aku masuk office lambat coz pergi tukar ic. Ic belum tukar lagi..Kang kena denda plak....Hmmm..saper lagi wish erk...ooo...my sister, k.da wish besday jugak. Orang ke-4 sebelum tu my sister in law dah sms dah. K.da suruh aku pilih nak perfume GUESS ke nak thai silk as my besday present.. Aku pun tak tahu nak aper..dua-dua mcm best jer.... pikir dulu ler...

Semalam kat ofis, boss telah belikan sebiji kek coklat utk celebrate besday aku sesama ngan colleague yang lain. Thanks boss. Dah memang jadi tradisi office kitaorg, setiap kali besday staff, akan di 'celebrate'. Best kan... I think i have the best boss in the world... He..he... Tak der lah...(Bodek ni).

Semlm gak ramai my fren yg sms me dan ader jugak yg kol dan tak kurang gak yg YM dan email, wish me happy besday. Thanks to all of you. Ingat jugak korang kat aku..terharu nyer...Thanks utk anis yg mmg setiap tahun akan kol aku on my besday...walaupun kengkadang aku lupa besday dia..sorry erk...thanks kat Juli jugak. Dia menyampaikan berita gembira kat aku. Dia dah pregnant 7 minggu. Dia suka sgt. Aku tumpang suka untuk dia... Juli tu my fren dari kecik lagi. Kitaorg kahwin pada hari yang sama. Congrate for you.

So...aper lagi ye...oooo...mlm nyer plak, my husband bawak g dinner kat RoadHouse Grill. Ok ler gak.. Lama dah tak dinner kat luar berdua-duaan.. Best ler. So..aper lagi...lepas dinner..blow the candle on cake..siap ader org nyanyi-nyanyi lagi...staff kat RoadHouse tu ler...best sgt... thanks hubby..Dapat hadiah aper erk...mmm...mlm tu aku dapat handphone baru from my husband. Memandangkan handphone aku tak leh 3G, so my hubby bought 3G phone for me. Thanks again for you my lovely hubby... muahhhsss....



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops