Majlis Sambut Menantu

Assalamualaikum...

Sekrg ni slalu busy.. susah nak cari peluang untuk update blog ni. Tapi hari ni aku luangkan masa gak untuk write something here. Byk benda yang berlaku..dan byk benda yang nak diceritakan..tapi tak tahu yang mana dulu nak mula... Oleh kerana masa jugak tak mengizinkan...aku summarizekan jer lah...

24/6 ari tu, majlis sambut menantu telah diadakan di rumah my Hubby, di keramat. Aku mmg happy sgt ari tu dan amat berpuas hati dengan persiapan yang dibuat. Majlis yang aku rasa gilang gemilang buat aku itu telah dihadiri oleh sanak sedara dan kawan2... thanks for coming guys...  :-) Just to share my happy day with all u.... 


 


















Selesai saje majlis tu....mmm...no more ceremony for me.. kahwin sekali je beb... :-) Aku berdoa..jodoh kami berpanjangan dan diberkati yang Esa. Amin...Korang pun doakan sekali tau...

Sekarang ni bermula ler episod seorang isteri... Skrg aku stay kat Keramat. Aku akan cuba sedaya upaya untuk jadi isteri yang baik...yang bertanggugjwb... Rutin harian ku..secara automatik nyer berubah..Klu dulu persiapan untuk seorg sekrg ni untuk 2 org..dulu bleh bgn lmbt...just iron my baju then bersiap2 sambil tgk MHI...skrg tidak lagi... Kul 6 bgn..lepas mandi.. prepared breakfast utk my hubby..then bersiap2..lepas tu mkn2 sama2 ngan my hubby.. Klu dulu biasa breakfast kat ofis ngan ofismate..skrg ngan husband....walaupun byk benda nak buat pagi2...tapi tetap happy...perasaan dia lain mcm sikit...may be tu ler perasaan seorang isteri.. Best sgt klu tgk my hubby menikmati breakfast yg dibuat dgn nikmatnya..dan habis semuanya...mmg bahagia ler rasa...betul tak kwn2 yg dah kahwin..???Yang blum kahwin tu..pergi kahwin dulu baru tahu..

OKlah..nnt sambung lagi....ader kerja nak disiapkan ni...ok..daaaaaaaaa




U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


0 comments:

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops