Diari Umrah Pertamaku- karya pertama Sally



Alhamdulillahhh... dapat mesej dari publisher. 300 naskhah buku terjual dalam masa 1 hari. Good start for me. Tq for your support guys. Rasa nak nangis. Banyak nya terima mesej mereka menangis dan terharu serta banyak manfaat yang mereka dapat dari coretan naskhah sulung saya ini. Syukur Ya Allah.

Alhamdulillahhh.. sambutan buku pertama Sally sangat awesome pada hari pertama ia dipasarkan iaiatu di IDCC Shah Alam pada 17 November 2017. Ada yang beli terus 5 buah seorang.
.
Saya pernah terbayang situasi saya sign buku hasil penulisn saya.. saya pernah koya-koya jadi penulis dan orang beratur dan saya tandatanganinya.. dan semalam.. semuanya menjadi realiti. Alhamdulillahh.. syukur Ya Allah. Aku berSyukur padaMu.
.
Saya berjanji dengan diri ini, hasil penulisan saya adalah penulisan yang memberi manfaat kepada orang lain. Yang ada ikhtibar, yang ada pengajaran dan menjadi panduan dalam kehidupan mencari RedhaNya dan kasih sayangNya. Kerana bila saya tiada kelak, saya akan dikenang dan disebut-sebut hasil dari pekongsiaan saya. Biar air mata yang menitis dipipi pembaca adalah air mata rindu padaNya dan air mata seorang khalifah yang insaf dengan dosa-dosanya. Sungguh ajaib perasaan itu. Perasaan halus yang okhlas lahir dari lubuk hati yang paling dalam.
.
Terima kasih publisher nubook yang sudi menerbitkan buku penulisan insan yang serba kekurangan ini. InshaAllah, saya akan terus menulis untuk memberikan lebih manfaat kepada orang lain. 
.
Jika anda berazam untuk ke umrah, dan ada dilubuk hati anda untuk ke Baitillah.. miliki naskhah perkongsian saya ini sebagai panduan dari insan yang banyak dosa dan sentisa berusaha untuk berubah menjadi yang lebih baik dari semalam.
.
Salam sayang dari saya buat semua...
Muahssss
Pn Sally, Eliss.



























Bagi yang nak dapatkan buku Diari Umrah Pertamaku, anda boleh dapatkan secara online di sini: http://www.eliss.com.my/product/diari-umrah-pertamaku/ 

Semua senarai, doa dan tips Sally masukkan di dalam buku tersebut. Murah jer, RM25 senaskhah. 

Pembayaran online secara bank transfer dan juga credit card. Pengeposan akan dibuat sehari selepas tempahan dan bayaran dibuat. Terima kasih.
Sharing is caring. 



U ols dah baca kan... suka tak? LIKE dan SHARE ler.. Sharing is caring


1 comments:

  1. Hazlan Sani said...:

    Saya telah membuat pembayaran tempoh hari utk senaskah buku ni. Harap dapat tracking rekodnyer utk pantaian.
    Hazlan Sani
    0132062002

Post a Comment

 
Sally's Thoughts © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops